Persoonlijke SEO coaching waarbij zowel gevoel (motivatie) als kennis (SEO advies) een belangrijke rol spelen.


Hoog komen in zoekmachines met SEO coaching. Zo hoog als de Eiffeltoren. ;)

SEO is geen trucje, maar puur natuur het beste laten zien op je site en ervoor zorgen dat anderen dat tastbaar erkennen. Het resultaat: beter gevonden worden op internet.

SEO coaching is mensen leiden naar de bekende ranking factoren en hen hier advies over geven. Het is ook het stimuleren van inslaan van nieuwe wegen op het gebied van content creatie. Op de website en ook daarbuiten. Lef tonen, ook online het verschil maken.
En de klant zelf laten ontdekken wat werkt.

Advertising is OK. Maar hoe cool is het als ze jullie zoeken en puur natuur (organisch) vinden? (Terwijl ze je niet eens kennen.)
SEO is uiteindelijk de beste promotie tool denk ik. Als mensen jou zoeken+ puur natuur vinden dan is dat top. Zorg dat de mensen die jij kunt helpen met jouw unieke kwaliteiten naar JOU toekomen.


Lex, out of the box SEO coach. (Die je inspireert hoger te komen in de zoekmachine. Met advies èn met passie)

 

 


Ook als je zoekmachine marketing liever zelf doet, kun je vast wat hulp gebruiken. SEO coach Lexposure doet dit graag.

Als ondernemer loop je waarschijnlijk aan tegen sommige search uitdagingen.

Een 1e manier om de oplossingen te vinden is de Lexposure SEO copywriting Blog te lezen.
Graag draag ik mijn +20 jaar ervaring en kennis over die bij mijzelf hebben geleid tot tastbare resultaten, want met veel rollen die ik heb sta ik op 1. Niet door volgzaam te zijn, maar door op intuïtie out of the box content te maken.

SEO coaching in Amsterdam is bedoeld voor ondernemers die het liefst alles zelf doen: schrijven, gebruik van een SEO content tool tijdens het schrijven, keuze foto’s, taggen foto’s, het optimaliseren van video’s en webstories.
En alle andere dingen die komen kijken bij SEO copywriting zoals netwerken bij bloggers en pers om jouw unieke content te verspreiden over hun kanaal.

Ik voeg daar SEO advies en passie aan toe. Lees hieronder waar die passie voor SEO vandaan komt. Deze gaat verder dan zakelijk succes. Het is voor mij een way of life geworden.

 

Voor welke mensen ben ik graag SEO coach?

Hoog – hoger – hoogst

 


Veel nummer 1 noteringen van Lex and the City zèlf in de zoekmachine als gevolg van 22 jaar werken aan SEO.

De NDSM-werf is een plek waar ik als SEO coach met je kan afspreken. Tenslotte een plek van innovatie.

Kijk naar een lijstje van 100 effectieve zoektermen van Lex and the City die nummer 1 staan in de leidende zoekmachine.
Mijn kracht als SEO coach is ook dat ik dus ook goed vindbaar moet zijn in de andere rollen c.q. passies die ik heb. (zoals lokale gids, sportieve koerier en skateleraar in Amsterdam.) Zo hebben ook de meeste zakelijke klanten mij gevonden, en al helemaal die voor de Parijse uitjes 1998 – 2016.
Ik sta daarmee dicht bij jou en begrijp goed wat je uitdaging is, denk ik. :)

Wat ook helpt is dat ik al 22 jaar bezig ben met dit onderwerp. Een historisch overzicht van alle (leuke!) internet inspanningen vanaf 1999.
En mijn associatieve brein is ook een voordeel bij het bereiken van resultaten in search.
De pers en bloggers hebben ook duidelijk hun steentje bijgedragen aan mijn eigen vindbaarheid.
Tenslotte: ik heb ook profijt van de privé skatelessen die ik geef. Ook daar train en coach ik 1-op-1. Psychologie speelt een belangrijke rol.

 

 

 


 

SEO coaching waarbij wij beiden het hoofd fris houden. (Of  search advies via Zoom, Skype of What’s app.)

In de A’DAM toren in Amsterdam-Noord, Overhoeks, geef ik al een aantal jaar een avond advies aan startende ondernemers. Dit gebeurt op de privé etage van de eigenaar, Duncan Stutterheim. en in opdracht van de gemeente Amsterdam.

Ook na het lezen van de Lexposure SEO copywriting blog (zie onder) is de kans groot dat je overblijft met een lijstje met prangende vragen.
En dat je ook een bepaalde samenhang wilt zien in je activiteiten.

In dat geval kan SEO content coach Lex van Buuren je helpen met advies en motivatie.
In een face-to-face offline sessie van 3 uur hoort hij je aan en geeft antwoorden en oplossingen. Met een stappenplan op maat als logische schriftelijke follow-up.
De gepassioneerde SEO coach als vraagbaak.

De coaching-sessie mag ook op een manier plaatsvinden waarbij het brein creatief blijft; bijvoorbeeld tijdens een fietstochtje over de Natuurboulevard met stop bij het Muiderslot en café Ome Ko. Vindt het op kantoor of thuis plaats, dan zouden we het staand kunnen doen. (Met een zitpauze tussendoor.) Deze aanpak past bij de sportieve missie van dit bedrijf. (En het werkt.)
Met name tijdens de Corona Crisis kunnen we ook kiezen voor een face-t-face online coaching traject via Skype, What’s app of Zoom. Chat je liever? Houd ik ook van. App-en, Messenger, whatever. ;)

Kortom, SEO coach Lexposure stimuleert de coachees en het proces, beantwoordt vragen, weet de weg naar SEO antwoorden elders op het web, kent andere mensen met search-specialismen, en tenslotte: stimuleert onderstaande out of the box aanpak waarmee hijzelf succes heeft (gehad).

 

Reviews 1-op-1 SEO coaching van Lexposure

Mark Rutten, Nederlandse ondernemer van Rutten Trading Gmbh in Bazel en Lexposure coachee, zegt over out of the box SEO content coach Lex van Buuren:

De verzorgende producten met paardenmelk die Mark verkoopt in Zwitserland.

Lex heeft mij enthousiast gemaakt om met passie te schrijven over de produkten die ik op mijn website met paardenmelk producten aanbiedt.

Hij heeft de afgelopen 10 jaar zoveel goede SEO content geschreven die daardoor op nummer 1 in Google is gekomen.

De adviezen zijn goud waard, want wie wil er nou niet zonder Google te betalen bovenaan komen? Het kost wel zweet en tranen, want schrijven met passie vergt inspanning, tijd en, mijn advies, de adviezen van Lex.

Op mijn LinkedIn profiel staan ook nog 4 reviews van ex-coachees over de Lexposure SEO coaching aan collega-ondernemers.

Eén van hen, Tijs de Boer, eigenaar en stadsgids van Historical Amsterdam Tours, zegt:
De Corona Crisis is juist het moment om te knallen met SEO. Nu hebben veel ondernemers daar pas tijd voor.

 

Kies voor 2 sporen, gebruikmakend van je creatieve èn je analytische brein.

Breng je brein in de Alfa staat voordat je content maakt. Bijvoorbeeld door te gaan steppen in het Vondelpark.

SEO bestaat uit een technisch deel en een marketing deel. Ik merk dat mensen bij het werken aan een SEO project vaak analytisch en technisch denken.
Ik begrijp het en het is ook belangrijk. En ik als out of the box personal coach help je ook daar mee. Alleen het verschil dat je maakt uiteindelijk ligt in je creatieve search marketing. Wat ik daarmee bedoel staat in 2 paragrafen op deze pagina uitgelegd. Als ik merk dat een klant eenzijdig denkt en handelt wijs ik ze daarop. Want anders blijven ze steken op een ranking die niet de eerste is. ;)
Dit is de leX-factor van de SEO coaching.

Creatief denken, zich uitend in top content, gaat niet vanzelf. Je zult ook aan jezelf moeten werken met acties die je hersenen binnen een half uur in de creatieve Alfa staat brengen. Voor ieder wat wils: bepaalde sporten zoals hardlopen en skaten, meditatie, yoga, binaural beats, zelfs een powernap.

Ik werk alleen met coachees die bereid zijn hun creatieve brein op te roepen voordat ze zich op het marketing gedeelte van SEO storten. Bijkomend voordeel is, dat het gezond en prettig is.


Eén creatieve out of the box content tip die ik alvast hier met je deel. (Die werkt bij mij.): Recycle je content.

Fietsen naar het Muiderslot via de Natuurboulevard. SEO coaching on the move volgens de missie van Lex and the City. (Hoeft niet hoor. Kàn:))

Als jij passie hebt voor je produkt of dienst en voor het uitvoeren van je missie, dan maak je veel content. Deze kan reeds oud zijn en toe aan een 2.0 versie. Ga op zoek naar die waardevolle content en acteer daarop. Ook de zoekmachine zal je waarderen, want een update van je pagina is goed voor je vindbaarheid.

Maar er is ook recentere content die geschikt is voor berichten en produktpagina’s. Denk aan de content uit je offertes, uit E-mails, uit What’s app chats en zeker ook cvan social media.
Lees verder: het gratis Lexposure artikel met SEO advies “recycle je content” staat voor je klaar.

 

 

 

 


Natuurlijk gaan we ook de traditionele rankingsfactoren af. We kijken samen naar:

  1. Hoe succesvol zijn met de juiste zoektermen? Ook al kennen de mensen die op zoek zijn naar wat jij biedt de zoektermen niet en weten ze zelfs niet wat je doet, ze willen nog steeds wat jij hebt. Het is onderdeel van SEO copywriting de behoefte te vertalen in behoefte-zoektermen en die intelligent te verwerken op je website. SEO adviezen over zoektermen-onderzoek.
  2. De snelheid van je website (ook mobiel) Niet alleen thuis maar ook in de metro. ;)
  3. Andere technische SEO
  4. Afbeeldingen SEO
  5. Gebruikerservaring via de computer en het mobieltje. (Zoals je zelf wel weet, zijn veel websites onprettig om te lezen en dat kost je “punten”.)
  6. Het toepassen van de basis content ranking regels op je produkt/diensten pagina’s. En in je blogs.
  7. Sitemap
  8. Je online autoriteit bij MOZ. (website, pagina’s individueel) Kijken naar linkbuilding en link earning. SEO advies artikel: link earning
  9. Gebruik van gestructureerde data
  10. Interne links op de eigen website. Verdiep je in de lange zoektermen en pas ze toe. (Lexposure blogpost).


Is het doel nu om *goed* te worden gevonden of ga je vooralsnog voor *beter*?

Reële doelen stellen hoort bij SEO copywriting. Als je net een nieuwe website hebt en een nieuw bedrijf dan moet je van goede huize komen om al snel te kunnen scoren in zoekmachines. Al is in principe alles mogelijk, zeker als je iets nieuws gaat doen waar behoefte aan is, en het veel publiciteit genereert. Maar dat is de uitzondering.
Ik heb er een artikel in mijn SEO blog over geschreven: “Kan je nieuwe website met je nieuwe bedrijf meteen  goed gevonden worden bij zoekmachines“?

 

Kosten van je persoonlijke coach met SEO support & advies

De basis is drie uur face-to-face offline SEO coaching. (Op 1,5 meter afstand). Via Zoom of Skype is zeker tijdens de Corona crisis een alternatief.
Omdat het brein zo werkt dat een dergelijke inspirerende sessie weer nieuwe vragen oproept, komt daar nog eens 3 uur chat/bel/app ondersteuning achteraan. Wanneer jij dat wilt en opgedeeld in mootjes zoals jij dat prettig vindt. Je krijgt tenslotte een rapportage met actiepunten.
Voor EUR 333,- ex BTW. (Lees evt. het Lexposure SEO advies artikel: No cure no pay SEO wellicht geen goed plan.)

Dat is wellicht minder dan je nu uitgeeft aan advertenties.  Lees mijn optimalisatie-blog over de vergelijking tussen SEA en SEO. En ontdek dat SEO een investering is. (En SEA een uitgave.)

 


Contact met SEO marketing coach Lex van Buuren uit Amsterdam 

+31655337726 | info@lexandthecity.nl | What’s app –>

Kies voor de out of the box aanpak van iemand die content centraal stelt. D.w.z. content optimalisatie op de eigen site en zeker ook daarbuiten.


OKOK, ook alvast een 2e out of the box SEO tip: toon dat je een specialist bent met een persbericht. (En optimaliseer ook daarmee.)

Hoe ik mijzelf (terecht ;)) als specialist profileerde en daarmee op het Franse 8 uur journaal kwam van TF1. (6 miljoen kijkers, vanuit hartje Amsterdam, 20aug2020 .)

Over het uitbreiden van je doelgroep gesproken: dat kan gemakkelijk in het internet tijdperk.  Je hebt vast allerlei gedachten over jouw specialisatie. Misschien is het wel een hot topic. Kun je een persbericht maken? Profileer jezelf als specialist (wat je bent!) en creëer daarmee aandacht en verhoog je keyword rankings tegelijkertijd.
(Publiciteit heeft vanaf de start van mijn bedrijf, in 1998, een belangrijke rol gespeeld bij o.a. het verkrijgen van domein autoriteit.  Aandacht van de media en bloggers)

Aandacht van de pers gaat tegenwoordig vaak hand in hand met een artikel op hun website. Daar kan een z.g. backlink naar jouw website komen te staan. (Link earning, externe optimalisatie)
Het persbericht kun je meteen als blog op je site zetten wat de vindbaarheid weer vergroot. (seo copywriting, interne optimalisatie)

En zorg er daarmee tevens voor dat journalisten in het vervolg meer dan ooit aan jou denken als ze iets gaan doen met het onderwerp dat ook gaat over jouw kerncompetentie.

Stiekem het doel van SEO? : marketing in de 5e dimensie

SEO Coach Lex van Buuren uit Amsterdam-Oost promoot marketing in de 5e dimensie. Foto: kleinste museum in OHG. Plaatje gemaakt door Lex and the City

Zorg dat de mensen die jij kunt helpen met je unieke kwaliteiten, naar JOU toekomen! :) Zo creëer je ook meteen een bepaalde vorm van autoriteit en willen mensen graag met jou praten.
Ik noem dat marketing in de 5e dimensie.

SEO is ook veel meer dan vindbaar zijn. Het is een totaalprestatie. Het is een investering in je website als geheel: intern EN extern. Je website zèlf wordt kwalitatief beter, inhoudelijk sterker en staat er in het internetlandschap als geheel beter voor. (Je hebt meer online autoriteit)

De crisis tijd is ook de tijd voor het Lexperiment: de mensen komen uit hun comfortzone.


SEO advies: Blog van
Lexposure.

SEO advies blog: Artikelen met tips met de leX-factor

 

Dus: Wat is de top-5 leX-factor bij SEO coaching??

Leuke plek om af te spreken voor een inspirerende out of the box SEO coaching sessie in Amsterdam? – Daar zit muziek in. Muziektempel Oosterpark. De leX-factor met Lexposure
  1. Out of the box coaching met uitgangspunt van marketing in de 5e dimensie. (zie boven) Persoonlijke aanpak met passie. Lokaal ook. (Offline is een belangrijk onderdeel; want ik ben een motivator.)
  2. We hebben vervolgens als doel dat die nieuwe SEO acties die ontstaan onder “1” onderdeel worden van je nieuwe marketingsysteem. (en dat van jezelf; van je onderbewustzijn.) De SEO coaching gaat daar een bijdrage aan leveren en uiteindelijk moet je het zelf doen en onderdeel van je marketingmix laten worden.
  3. Focus op content; zowel op de website als daarbuiten. Voorbeeld:  recycling van content uit E-mails, oude blogs en produktpagina’s, What’s app, LinkedIn en Facebook. Veel intuïtie. (Mijn leus: “Your mind is better than Google”.)
  4. Puur natuur externe SEO, met link earning van hoge kwaliteit. (en wat minder linkbuilding).
  5. Ook oog voor technische SEO.

 

 

 

Lexperiences: 22 jaar ervaring met SEO van de persoonlijke coach

Jaren van SEO kennis in de Nederlandse zakelijke niche markt op Parijs. Foto van Lex in Euro Disney tijdens bedrijfsevent Atout France.


Andere rollen als online marketeer en content creator

Aandacht voor hotels in Amsterdam; Klik op de foto
Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)