Ondernemers willen hoger bij Google en andere zoekmachines.
Ze optimaliseren hun website of laten dat doen.
En ze adverteren bij datzelfde Google via Adwords.
Voor de ondernemer passen de twee bij hetzelfde doel: gevonden worden in de rankings.
Logisch.

Optimaliseren heeft meer voordelen dan alleen hogere rankings 

Toch gebeurt er bij SEO (waarbij je organisch goed wordt gevonden) veel meer.
Want zoekmachine optimalisatie is geen trucje maar vooral goede dingen doen.
Goede dingen voor de lezer. En (daarmee) ook goede dingen voor de zoekrobot.
Zoals:

Of het SEO Copywriting project nu wel of niet zijn doelstellingen haalt binnen de gestelde tijd, die winst is er dus sowieso.
Want Google beloont goede websites die bovendien autoriteit hebben met goede organische rankings.


Adverteren is duur en vergankelijk. (en toch kan het goed zijn.)

Bij adverteren op Google of Bing Ads betaal je om gevonden te worden.
En zodra je budget op is ben je verdwenen.
EN: je website wordt er nauwelijks beter van.
Daarom stel ik voor SEA (Search Engine Advertising) alleen aanvullend in te zetten. Dus op de zoektermen waar je nu (nog) niet goed wordt gevonden.
En ondertussen als een speer door te werken aan SEO.


Neem contact op voor een goed gesprek over SEO voor jullie bedrijf

info@lexandthecity.nl | +31655337726 (ook Whats’ app)

Contact met Lex and the City | Lexperience town | Parlons sur Lexpérience d’AMS

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)