SEO content marketeer met liefde voor- en achtergrond in- Frankrijk heeft weer zin in een leuke nieuwe Frankrijk-gerelateerde uitdaging.


Een combi van passie, kennis en netwerk binnen de lokale Franse toeristische branche als SEO content marketeer FR

Lex is SEO content marketeer. Daarnaast heeft hij een netwerk in toerisme, en vooral in Frankrijk, van meer dan 25 jaar.
Deze combinatie van dienst -en marktkennis is prima voor Franse lokale leisure & MICE B2B klanten. Denk aan een hotel, congrescentrum, camping of stadsgids. Ook DMC’s (Incoming agencies in FR en DE.) en VVV’s.

Lokale Franse toeristische bedrijven (zoals een wintersportbestemming) helpen bij hun marketing-communicatie op de Nederlandstalige markt; dat doet Lexposure met plezier.
Specifiek: zoekmachine communicatie marketing inclusief vertalingen.

Toegevoegde waarde voor Franse toeristische bedrijven en MICE organisaties | USP’s in content marketing.

Voor mij is mijn toegevoegde waarde duidelijk: toeristische Franse organisaties helpen met hun SEO content marketing, social media content creatie, vertalingen en PR en wel op de Nederlandse en Vlaamse toerisme-markt.

Ook uit mijn gesprekken met Franse toeristische en MICE bedrijven op de Vakantiebeurs is naar voren gekomen dat er veel behoefte is naar nog betere zoekmachine content marketing in het Nederlands.

Want SEO contentmarketing bestaat ook uit het goed begrijpen van de Franse cultuur en de taal.
Uit het invoelen in de situatie in een restaurant, bij een VVV, op een camping, etc. Tenslotte heb ik daar zelf ook gewerkt, en ook nog eens op 6 verschillende locaties in Frankrijk.

Tenslotte het PR deel: ik heb ook in Nederland het netwerk om goede off-page SEO te bewerkstelligen. De Franse toeristische partner kan ik nl. in contact brengen met een blogger of met een journalist.
Ik schrijf ook persberichten.


Voor welke Franse organisaties in toerisme, recreatie en MICE biedt Lexposure SEO content marketing aan?

– Een keten van campings, bijvoorbeeld in de Aquitaine
– een hotel in bijvoorbeeld Parijs
– Stads-VVV
– Een organisatie die animatie aanbiedt.
– Een wintersportdorp in de Franse Alpen
– Een rederij
– Toeristische attractie
– Theater
– MICE: Meeting locaties, Incentive bestemmingen, Congrescentra en beurslocaties in Frankrijk.
– Etc.


Hoe heb ik als SEO content marketeer deze USP’s voor de Franse toeristische B2B markt opgebouwd?

– Door het afronden van een studie toeristisch management (“DESS Tourisme, Bac+5”) aan de Université de Savoie in Chambéry;
– Door ervaring op te doen met zakendoen in Frankrijk;
– Met het organiseren van Parijse uitjes voor Nederlandse en Vlaamse groepen gedurende 17 jaar.
– organisatie van MICE bedrijfsevenementen in Parijs.
– Door te fungeren als reisleider tijdens jongerenvakanties aan diverse Franse kusten.
– Met de organisatie van Skate-A-Round weekenden aan de Côte d’Azur en in Parijs
– Door diverse bezoeken aan de grote toeristische vakbeurzen in Frankrijk.
– En de inhoudelijke kant als content marketeer: zie daarvoor mijn SEO copywriting page met specialiteiten op dat vlak.
– Door het bouwen van een groot netwerk in Nederland en Vlaanderen. (T.b.v. offp-age SEO PR | autoriteit opbouwen.)

Waar ligt de zakelijke kans? | Voor de Franse toeristische organisatie? En voor Lexposure ?

In de toeristische branche zie je een verschuiving van distributie via touroperators e.d. naar rechtstreekse communicatie met Nederlanders en Vlamingen. Voor dat doel hebben Franse toeristische bedrijven een goed vindbare website nodig. Vaak te beginnen bij vertalingen. Sowieso een sterke marketing-communicatiemix. Daar ligt de kans voor een Franstalige SEO content marketeer .
Daarnaast is Frankrijk de nummer 1 toeristische bestemming ter wereld. Dat is dus kans 2.


Drink een kopje koffie met de content marketeer voor lokale Franse toeristische bedrijven en tours, Lex van Buuren

Deze uitnodiging is ook bedoeld voor online marketing agencies die graag willen profiteren van mijn kennis van-, en netwerk in-, toerisme en MICE.

Het lijkt mij namelijk leuk veel te sparren met gespecialiseerde SEO collega’s.
Grofweg kan ik zorgen voor goede content en toename off-page autorititeit en kan ik op mijn beurt weer samenwerken met jonge honden die op het technische vlak de laatste snufjes kennen. Win-Win.


Franstalige webpage over content marketing voor Franse lokale toeristische ondernemers die willen scoren op de Nederlandstalige markten:
Le marketing en ligne aux Pays-Bas et en Flandre – Optimisation pour les moteurs de recherche (SEO) – Pour les organisations touristiques françaises


Bereik deze SEO content marketeer: +31655337726 | info@lexandthecity.nl | What’s app –>

Contact met Lex and the City | Lexperience town | Parlons sur Lexpérience d’AMS

SEO copywriting Amsterdam | Hotellerie | Sportieve uitjes | Incoming
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom "Lexposure" voor content creatie? ->
Het resultaat van Lexposure ->
Lexposure SEO copywriting werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van contentspecialist "Lexposure" ->
Kosten van SEO Online Content Creatie ->
Aanvullende online marketing diensten -->
Maak goedkoop kennis met Lexposure


Franse, Parijse zakelijke relaties helpen kan ook met adverteren op deze website: lexposure@lexandthecity


PS: ook Internet consultancy en workshop voor zakendoen in Frankrijk.

Lex and the City adviseert Nederlandse en Vlaamse bedrijven ook over zakendoen en online marketing in Frankrijk.
Ook een workshop op het bedrijf (of in Amsterdam-Oost) is mogelijk. (De SEO content marketeer doet méér.)

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)