Als je stelselmatig publiceert wat je wenst: het soort privé tours, je type klanten, je marges, je gewenste werkplezier…dan komt die virtuele upload terug bij je als een concrete download in de vorm van aanvragen voor je uitjes. Als je in de 5e dimensie werkt komt alles en iedereen op je af. Dat is zoals in de film the Secret. Manifestatie.
Lex van Buuren, september 2020
Toelichting op de foto van restaurant “Nieuw Amsterdam”:
Peter Stuyvesant imagineerde in de 5e dimensie Nieuw Amsterdam. Dat deed hij in het West-Indisch Huis. Daar kwam de nederzetting Manhattan uit. (Pas later werd dat New York.)
Wat daar gebeurde op de Haarlemmerdijk is een voorbeeld van het scheppen in de 5e dimensie middels imagineering.
Creatie van aanvragen voor tours, uitjes, skatelessen, excursies en rondleidingen in de 5e dimensie.
Ik vind de theorie van Joe Dispenza over creatie in de 5e dimensie erg inspirerend.
Graag vertaal ik dat hier naar mijn bedrijf en wellicht ook naar de jouwe. (Ik help je evt. graag.)

De 5e dimensie is wat er nu nog niet is. Het is wat je droomt. Ook als ondernemer. Toekomstige business; dàt! :)
Je kunt dat vormgeven tegenwoordig door erover te bloggen bijvoorbeeld.
Zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven.
Totdat zoekmachines het oppikken. En je wordt gevonden…la magique.
Ik denk dat al die groepsklanten die via SEO mee zijn geweest naar Parijs met Lex and the City, ook een voorbeeld ervan zijn.
(Dit gaat ook over effortless ease; de gemakkelijke, ontspannen weg kiezen dus.)
De 5e dimensie en de zoekmachine: imagineering gekoppeld aan concrete resultaten.

Als je Google-t, en je doet dat zoals het hoort, dus heel specifiek, dan vraag je precies wat je wilt. Het mooie is, dat je dat meestal ook krijgt. Want de zoekrobots zijn anno 2022 erg geavanceerd en snàppen jou.
Omgekeerd is ook het geval. Als je in je blogs en produktpagina’s precies aangeeft wat je wilt laten gebeuren voor je klanten (een bepaalde prestatie) dan Googlen de klanten die je je wenst JOU. En dat met de produkten of diensten die jij het liefste maakt c.q. uitvoert! :)*
Kortom: Jij uploadt wat je het liefst aan toegevoegde waarde aanbiedt aan anderen in je CMS. Die klant uploadt haar wensen naar de zoekmachine en krijgt een download in de vorm van zoekresultaten. (Hopelijk met jouw bedrijf/organisatie bovenaan; klaar om op te klikken en dus te downloaden!.)
*: OKOK, deze ask and you shall receive stelling geldt helaas nog niet voor alle klanten. Een deel Google-t namelijk nog matig, zonder gebruik van z.g, longtails. (Lange zoektermen waarin je ECHT zegt wat je wilt als klant.) Dit is voor MIJ een heuse uitdaging.
SEO marketing als out of the box vorm van marktonderzoek

Je eigen imagineering kun je in de vorm van experimentele blogs uploaden naar het internet. In dit geval heb je nog geen concreet produkt en dienst maar slechts een idee. Noem het een droom. Het resultaat van je imagineering.
Reacties daarop gaan je helpen je produkt c.q. dienstontwikkeling te versnellen. In dit geval kan het geen kwaad een zetje te krijgen m.b.v. je social media contacten.
Voorbeeld van marketing in de 5e dimensie
Een reclamebureau heeft een pagina over een rondleiding in een vernieuwd stuk stad uit het universum geplukt (SEO) en mij daarna gevraagd een route met verhaal te maken voor een groep geïnteresseerden voor het huren van units in een nieuw kantorencomplex in dat vernieuwde stukje Amsterdam.