Als je stelselmatig publiceert wat je wenst: het soort privé tours, je type klanten, je marges, je gewenste werkplezier…dan komt die virtuele upload terug bij je als een concrete download in de vorm van aanvragen voor je uitjes. Als je in de 5e dimensie werkt komt alles en iedereen op je af. Dat is zoals in de film the Secret. Manifestatie.

Lex van Buuren, september 2020

 

Toelichting op de foto van restaurant “Nieuw Amsterdam”:
Peter Stuyvesant imagineerde in de 5e dimensie Nieuw Amsterdam. Dat deed hij in het West-Indisch Huis. Daar kwam de nederzetting Manhattan uit. (Pas later werd dat New York.)

Wat daar gebeurde op de Haarlemmerdijk is een voorbeeld van het scheppen in de 5e dimensie middels imagineering.


Creatie van aanvragen voor tours, uitjes, skatelessen, excursies en rondleidingen in de 5e dimensie.

Ik vind de theorie van Joe Dispenza over creatie in de 5e dimensie erg inspirerend.
Graag vertaal ik dat hier naar mijn bedrijf en wellicht ook naar de jouwe. (Ik help je evt. graag.)

Klik op de foto voor de tastbare SEO content resultaten van de schrijver van dit artikel.

De 5e dimensie is wat er nu nog niet is. Het is wat je droomt. Ook als ondernemer. Toekomstige business; dàt! :)
Je kunt dat vormgeven tegenwoordig door erover te bloggen bijvoorbeeld.
Zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven.
Totdat zoekmachines het oppikken. En je wordt gevonden…la magique.

Ik denk dat al die groepsklanten die via SEO mee zijn geweest naar Parijs met Lex and the City, ook een voorbeeld ervan zijn.

(Dit gaat ook over effortless ease; de gemakkelijke, ontspannen weg kiezen dus.)

 

De 5e dimensie en de zoekmachine: imagineering gekoppeld aan concrete resultaten.

Meer weten over SEO content coaching door Lex? Klik op de afbeelding van de scheepstimmermanstraat in het Oostelijk Havengebied – Voorbeeld van huis-dromen uploaden naar de vijfde dimensie en concrete resultaten downloaden naar de 3e dimensie

Als je Google-t, en je doet dat zoals het hoort, dus heel specifiek, dan vraag je precies wat je wilt. Het mooie is, dat je dat meestal ook krijgt. Want de zoekrobots zijn anno 2020 erg geavanceerd en snàppen jou.

Omgekeerd is ook het geval. Als je in je blogs en produktpagina’s precies aangeeft wat je wilt laten gebeuren voor je klanten (een bepaalde prestatie) dan Googlen de klanten die je je wenst JOU. En dat met de produkten of diensten die jij het liefste maakt c.q. uitvoert! :)*

Kortom: Jij uploadt wat je het liefst aan toegevoegde waarde aanbiedt aan anderen in je CMS. Die klant uploadt haar wensen naar de zoekmachine en krijgt een download in de vorm van zoekresultaten. (Hopelijk met jouw bedrijf/organisatie bovenaan; klaar om op te klikken en dus te downloaden!.)

*: OKOK, deze ask and you shall receive stelling geldt helaas nog niet voor alle klanten. Een deel Google-t namelijk nog matig, zonder gebruik van z.g, longtails. (Lange zoektermen waarin je ECHT zegt wat je wilt als klant.)

 

SEO marketing als out of the box vorm van marktonderzoek

Mijn eigen imagineering heeft mij veel aandacht van de pers opgeleverd. Zoals hier in Brandenburg, Duitsland. Klik op de foto voor meer.

Je eigen imagineering kun je in de vorm van experimentele blogs uploaden naar het internet. In dit geval heb je nog geen concreet produkt en dienst maar slechts een idee. Noem het een droom. Het resultaat van je imagineering.

Reacties daarop gaan je helpen je produkt c.q. dienstontwikkeling te versnellen. In dit geval kan het geen kwaad een zetje te krijgen m.b.v. je social media contacten.

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)