Deze pagina gaat over het huwelijk tussen verhalen vertellen en search marketing. | SEO storytelling, met een mix van copywriting, coaching, lesgeven en social media content creatie. Met Lexposure; ongewoon.

Dit is mijn SEO storytelling pagina waarin ik vertel over mijn passie, kennis en ervaring op het gebied van online content city marketing in de vrijetijdsbranche in Amsterdam en Parijs, in de sportieve en health sector en voor organisaties die een link hebben met de Franse taal.


Bekijk de Nachtwacht in de Pijp, op straat. (Ik heb alleen maar de foto gemaakt hoor! ;) )

Lexposure, de naam van het label, is een combinatie van storytelling en SEO.
Kortom, het vertellen van goede verhalen met als achterliggende doelstelling dat deze stories ook goed worden gevonden.

Lex and the City is zelf goed vindbaar vanwege deze eigenschappen; chk eens deze lijst van 150 relevante nummer 1 posities op zoektermen van deze website.

 

SEO storyteller; this page in English


Wat is storytelling SEO?

Storytelling SEO – Deze foto vertelt een verhaal. Aai over de foto. Als je klikt vergroot je hem.

Mensen willen verhalen lezen met foto’s en videoclips waar ze een bepaalde binding mee voelen. Die waardering uit zich ook in de statistieken zoals in Google Analytics. En dat is weer goed voor je rankings.

Bovendien herkent een zoekrobot alternatieven, synoniemen, beter dan ooit. Dus gebruik vooral beeldspraak en decoratieve verhalen op je website. Ook zullen mensen jouw post, jouw pagina, gaan delen. En ook dat heeft voordelen voor zowel de exposure als uiteindelijk ook voor je positie in de zoekmachine.
Johan Cruijff zei: Dazz logiesjj.

Elk produkt en elke service heeft een verhaal en begin bij hoe je bent begonnen. Hoe je de Corona crisis doorkomt kan ook een goed verhaal zijn. Emotie scoort en tegenslag (overwinnen) spreekt mensen ook aan. Ter illustratie: Kijk maar eens wat ik heb meegemaakt in 22,9 jaar tijd. (Niet altijd goed.)

 

 

Verhalenverteller over verborgen plekjes in Amsterdam (klik op de foto voor de blogpost.)

Als je links gaat waar anderen rechts gaan, dan kom je in de krant. (En niet alleen in het buurtblad.)

Overigens, ook met de publiciteit in het buurtblad was en ben ik (heel) blij.
Maar als je kiest voor “ongewoon” dan loop je de kans ook in de Sunday Times te komen, in De Telegraaf, op de nationale Franse radio, het Parool, BNN, in de Volkskrant en mag je koffie drinken met Robert ten Brink en primetime gaan skaten met Floortje Dessing in Parijs.

Ongewone Lex and the City in de pers: van de buurtkrant ECHO in 1998 tot het Franse acht uur journaal in 2020.

Storytelling SEO met Lexposure: 5 rollen, 5 doelgroepen, 5 competenties en 5,5 stijlen.

Creatieve marketing voor mijn uitjes en storytelling in Amsterdam-Oost.

5 Lexposure rollen:

  1. SEO personal coach
  2. Social media content creator, micro storyteller (inmiddels 69 aanbevelingen ((“endorsements”) op LinkedIn en beheerder | content creator van diverse social media pagina’s van organisaties .)
  3. Freelance SEO tekstschrijver
  4. Docent digital marketing (Dat is althans wat ik wil doen een paar uur per week.)
  5. Content marketeer Franse lokale toeristische markt (Met een mix van SEO, vertalingen en social media content creatie.)

 

5 Lexposure doelgroepen:

  1. Organisaties en bedrijven in de  horeca, sport c.q. bewegen, leisure, sport, vrije tijd, infrastructuur en leuke events in Amsterdam.
  2. Franse lokale toeristische bedrijven die (L)exposure willen op de Nederlandstalige markt. (zoals een grote camping) Trouwens: Elke organisatie en elk initiatief dat een link heeft met de Franse taal.
  3. Toeristische en recreatieve bedrijven en organisaties in het zakelijke toerisme in Amsterdam en Parijs (zoals een hotel, een congrescentrum, een DMC of een beurs)
  4. Scholen (Docent SEO storytelling)
  5. Organisaties, bedrijven en freelancers die zich bezighouden met gezondheid, spiritualiteit en bewegen. (ook personal trainers en yoga leraren)

<< Ik kan en wil alleen SEO tekstschrijver zijn voor een organisatie waar ik een bepaalde affiniteit mee heb. Hun produkt of dienst moet mij in actie (kunnen) zetten.>>


5 SEO storytelling competenties:


5x de stijl van deze SEO storyteller  


5,5x eigen content (eigen passie)  

Bel mij over storytelling SEO op +31655337726.

 

Visual storyteller in Amsterdam; online lokale gids van Google maps. Influencer

Altijd op zoek naar verborgen parels.

Geplaatst door Lex and the City op Dinsdag 12 januari 2021

 


Organisator en gids in de wereld van toerisme en sportieve uitjes EN ongewone SEO storytelling in diezelfde branche. (uitleg)

Ik neem ook vaak actiefoto’s van groepen. Leuk voor henzelf en voor de promotie. :) Dit was in mijn tijd als out of the box gids in Parijs voor Nederlandstaligen. Bedrijfsuitje met de Rabobank.

De laatste 20 jaar heb ik skatereizen ontwikkeld, honderden tours en sportieve uitjes begeleid en B2B events georganiseerd in Parijs. Ook in Parijs pakte ik het “ongewoon” aan door te pionieren met inline skatetrips en georganiseerde fietstours. (Wat toen nog nieuw(s) was.)

Tegenwoordig doe ik dat met “Amsterdam anders rondleidingen”.

Achteraf gezien besteedde ik in die Parijse tijd ongewoon veel tijd aan het deel marketingcommunicatie. Specifiek: E-mail marketing, bloggen, SEO copywriting, social media en foto’s maken. 

Nu doe ik dat laatste ook voor anderen. En nog steeds in dezelfde branche: voor lokale toeristische bedrijven en bestemmingen in Frankrijk, voor de Amsterdamse hotellerie, voor organisaties die zich bezighouden met persoonlijke ontwikkeling en gezondheid en voor alles en iedereen met een link met de Franse taal.

 

SEO coach

Daarnaast adviseer en coach ik enkele ondernemers, ZZP’ers en specialisten binnen bedrijven die mij vinden via de zoekmachine, over search marketing. Dit heet SEO coaching.


Storytelling SEO die moet overtuigen en verleiden | Content marketing met behulp van mijn associatieve brein.

Ik vertel zowel online als offline toeristische en sportieve verhalen aan groepen mensen.
Dat doe ik “out of the box”, gevoed door mijn associatieve brein.
En omdat ik getriggerd ben door de combinatie van overtuigen en verleiden. Ik blog namelijk ook over psychologie en personal development.
Het online content marketing label heet Lexposure.
Meer inhoudelijke informatie over mijn rol als freelance SEO copywriter. 


Mijn ervaring en passie ligt in lokale toeristische bedrijven in Frankrijk, sportieve uitjes en hotellerie in Amsterdam.

Mijn specialiteiten op het gebied van content zijn Frans lokaal toerisme, leisure, sportieve uitjes, PD, de Franse taal en de hotellerie in Amsterdam.
Ook qua netwerk, en dat kan jullie organisatie helpen. Bij de werving van klanten en bij off page SEO.

De basis als ongewone SEO storyteller heb ik gelegd als organisator in de vrijetijdssector en in het zakelijke toerisme.
Jarenlang heb ik met de organisatie van skatereizen op het snijpunt geacteerd tussen sportieve uitjes, toerisme en evenementen.
Ook heb ik veel klanten vanuit het zakelijke toerisme (MICE) mogen helpen met de uitvoering van hun events in Parijs.

 

Contact SEO storytelling met Lexposure.

+31655337726 | info@lexandthecity.nl | What’s app –>


Het verschil dat ik maak met andere SEO storytellers in 1 woord: “ongebruikelijk”.

Ongebruikelijke SEO storyteller

Op deze pagina met mijn SEO specialiteiten en USP staan hyperlinks naar meer info en naar praktijkbewijs over wat ik zojuist heb geschreven.

Wat ik op het gebied van online marketing reeds tot stand heb gebracht staat hier.
Mijn online content marketing CV .(onderaan)

Gezien de hoeveelheid publiciteit die ik heb gehad en de rankings van mijn website, denk ik dat ik ook een influencer ben.

Waarom ik vanuit een carrière als organisator en gids in toerisme en events nu ook ben beland in online marketing-communicatie, staat hier beschreven; mijn eigen reis.

 

 

Kosten SEO diensten met Lexposure

€ 67,50 per uur; ex BTW.


Andere internetmarketingdiensten 

In search of Lexcellence
Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)