Deze pagina gaat over het specialisme internationale SEO, met een mix van copywriting, coaching, storytelling en lesgeven. Met Lexposure; welkom bij die internationale en ongebruikelijke SEO consultant.
International SEO specialist ; this page in English
Zorg dat SEO in het systeem van je bedrijf gaat zitten.
(Net als de mail beantwoorden.)
SEO is een z.g. “kwadrant 2 activiteit”. Deze term komt uit het boek “the 7 habits”.
Het is een belangrijke en niet-urgente activiteit. Omdat veel mensen onbewust vooral in kwadrant 1 leven (“I want it here and now”.) en dat ook van hun leveranciers verwachten, wordt SEO vaak als een aparte activiteit behandeld door bedrijven. Vaak gehoord: “De SEO doen we de maand voor de kerst; dan is het rustig”. Maar SEO is een integrale activiteit die in “the guts” van alle marketeers en sales mensen moet zitten en een continue activiteit, als je althans een èchte een SEO-topper wilt worden. Lexposure begeleidt je naar die gewenste situatie.
Internationale SEO als specialisme
Dit is mijn internationale SEO specialisme pagina waarin ik vertel over mijn passie, kennis en ervaring op het gebied van online content city marketing in de vrijetijdsbranche in Amsterdam en Parijs, in de sportieve en health sector en voor organisaties die een link hebben met de Franse taal.
Lexposure, de naam van het label, is een combinatie van SEO enerzijds, en storytelling, coaching, training, en lesgeven anderzijds.
Onder andere het vertellen van goede verhalen met als achterliggende doelstelling dat deze ook goed worden gevonden.
Lex and the City is zelf goed vindbaar vanwege deze eigenschappen; check eens deze lijst van 150 relevante nummer 1 posities op zoektermen van deze website.
Wat is storytelling SEO?
Mensen willen verhalen lezen met foto’s en videoclips waar ze een bepaalde binding mee (willen) voelen.
Die waardering uit zich ook in de statistieken zoals in Google Analytics. En dat is weer goed voor je rankings. Want de zoekmachine “ziet” dat jouw verhaal boeiend is voor de bezoeker. Het is het huwelijk tussen verhalen vertellen en search marketing.
Bovendien herkent een zoekrobot alternatieven, synoniemen, beter dan ooit.
Dus gebruik vooral beeldspraak en decoratieve verhalen op je website. Ook zullen mensen jouw post, jouw pagina, gaan delen.
En ook dat heeft voordelen voor zowel de exposure als uiteindelijk ook voor je positie in de zoekmachine.
Johan Cruijff zei: Isj logiesjj.
Elk produkt en elke service heeft een verhaal en begin bij hoe je bent begonnen.
Hoe je de Corona crisis doorkomtkwam, kan ook een goed verhaal zijn.
Emotie scoort en tegenslag (overwinnen) spreekt mensen ook aan. Ondernemer, raak mensen.
Ter illustratie: Kijk maar eens wat ik heb meegemaakt in 24,4 jaar tijd. (Niet altijd goed. Maar dat is menselijk en dat spreekt mensen aan. Misschien zien ze zich er wel in terug.)
Storytelling SEO die moet overtuigen en verleiden | Content marketing met behulp van mijn associatieve brein.
Ik vertel zowel online als offline toeristische en sportieve verhalen aan groepen mensen.
Dat doe ik “out of the box”, gevoed door mijn associatieve brein.
En omdat ik getriggerd ben door de combinatie van overtuigen en verleiden. Ik blog namelijk ook over psychologie en personal development.
Het online content marketing label heet Lexposure.
Ongebruikelijk: Linksaf slaan waar anderen naar rechts gaan, levert wat op.
Als je links gaat waar anderen rechts gaan, dan kom je in de krant. (En niet alleen in het buurtblad.)
Overigens, ook met de publiciteit in het buurtblad was en ben ik (heel) blij.
Maar als je kiest voor “ongewoon” dan loop je de kans ook in de Sunday Times te komen, in De Telegraaf, de National Geographic Traveler, op de nationale Franse radio en het Franse acht uur TV journaal, het Parool, BNN, in de Volkskrant en mag je koffie drinken met Robert ten Brink en primetime gaan inline skaten met Floortje Dessing in Parijs.
⇓ Allemaal gebeurd. ⇓
Nieuwste Lexposure SEO case: schaatsenslijper Skatedokter profiteert optimaal van publiciteit rondom natuurijs.
Internationale SEO specialist met Lexposure: 5 rollen, 5 doelgroepen, 5 competenties en 5 stijlen.
5 Lexposure rollen:
- SEO personal coach. Ik adviseer en coach ondernemers, ZZP’ers en specialisten binnen bedrijven over search marketing.
- Content marketeer Franse lokale toeristische markt (Met een mix van SEO, vertalingen en social media content creatie.)
- Online storytelling voor lokale ondernemers in Amsterdam Noord en Oost. De omgeving rondom jullie locatie online laten shinen. Verleidelijke verhalen voor een hotel, een restaurant of een winkel. Inclusief SEO tuning dus.
- Social media content creator, micro storyteller (inmiddels 69 aanbevelingen ((“endorsements”) op LinkedIn en beheerder | content creator van diverse social media pagina’s van organisaties .)
- Freelance SEO tekstschrijver voor partijen waar Lexposure “iets mee heeft”.
- (Docent digital marketing (Dat is althans wat ik wil gaan doen; een aantal uur per week.))
5 Lexposure doelgroepen:
- Organisaties en bedrijven in de horeca, sport c.q. bewegen, leisure, sport, vrije tijd, infrastructuur en leuke events in Amsterdam.
- Franse lokale toeristische bedrijven die (L)exposure willen op de Nederlandstalige markt. (zoals een grote camping) Trouwens: Elke organisatie en elk initiatief dat een link heeft met de Franse taal.
- Toeristische en recreatieve bedrijven en organisaties in het zakelijke toerisme in Amsterdam en Parijs (zoals een hotel, een congrescentrum, een DMC of een beurs)
- Scholen (Docent digital marketing)
- Organisaties, bedrijven en freelancers die zich bezighouden met gezondheid, spiritualiteit en bewegen. (ook personal trainers en yoga leraren)
<< Ik kan en wil alleen SEO tekstschrijver zijn voor een organisatie waar ik een bepaalde affiniteit mee heb. Hun product of dienst moet mij in actie (kunnen) zetten.>>
5 internationale SEO competenties:
- Coaching & consultancy
- On page content creatie: product pagina’s, foto’s maken, vertalingen vanuit het Frans, blogs, storytelling (verhalen!) en vlogs. Voorbeeld van een verhaal.
- De creatieve zoektocht naar zoektermen. (met als doel effectieve inbound marketing en zonder foute programma’s; Lexcusez-le mot.))
- On page content optimalisatie. Ik ben ook gecertificeerd door Google.
- Off page SEO. Link earning door goed netwerken bij partijen met autoriteit, en vervolgens content aanbieden aan ze. Zoals zoekmachines het ook graag willen.
5x de stijl van deze SEO Lexpert
- Contentcreatie stijl: associatief & intuïtief. Out of the box.
- Ongebruikelijk, nieuwsgierig verkennen van die nieuwe omgeving.
- Zakelijk verleiden (De link leidt je naar een korte out-of-the-box Youtube videoclip van Lex and the City, dus zeg niet dat we je niet hebben gewaarschuwd. ;) )
- Rauw (o.a. onbewerkte foto’s.)
- In beweging, actief. Energiek
5x eigen content (eigen passie)
- verhalenverteller van Amsterdam-Oost
- verborgen pareltjes van Amsterdam
- onbekend Parijs
- inline skaten
- persoonlijke ontwikkeling
- voetbalavonturen in het buitenland
Bel of App mij over internationale SEO op +31655337726.
Behaalde certificaten door internationale SEO specialist Lex van Buuren. Lexposure
Visual storyteller in Amsterdam; online lokale gids van Google maps.
Altijd op zoek naar verborgen parels.
Geplaatst door Lex and the City op Dinsdag 12 januari 2021
Organisator en gids in de wereld van toerisme en sportieve uitjes EN ongewone SEO specialist in diezelfde branche. (uitleg)
De laatste 20 jaar heb ik skatereizen ontwikkeld, honderden tours en sportieve uitjes begeleid en B2B events georganiseerd in Parijs. Ook in Parijs pakte ik het “ongewoon” aan door te pionieren met inline skatetrips en georganiseerde fietstours. (Wat toen nog nieuw(s) was.)
Tegenwoordig doe ik dat met “Amsterdam anders rondleidingen”.
Achteraf gezien besteedde ik in die Parijse tijd ongewoon veel tijd aan het deel marketingcommunicatie. Specifiek: E-mail marketing, bloggen, SEO copywriting, social media en foto’s maken.
Nu doe ik dat laatste ook voor anderen. En nog steeds in dezelfde branche: voor lokale toeristische bedrijven en bestemmingen in Frankrijk, voor de Amsterdamse hotellerie, voor organisaties die zich bezighouden met persoonlijke ontwikkeling en gezondheid en voor alles en iedereen met een link met de Franse taal. (En Nederlandstalige groepen help ik als follow-up met advies over hun Parijstrip- of event.)
Het internationale aspect staat op de voorgrond bij deze SEO aanpak.
Mijn ervaring en passie ligt bij lokale toeristische bedrijven in Frankrijk, sportieve uitjes en hotellerie in Amsterdam.
Mijn specialiteiten op het gebied van content zijn Frans lokaal toerisme, leisure, sportieve uitjes, PD, de Franse taal en de hotellerie in Amsterdam.
Ook qua netwerk, en dat kan jullie organisatie helpen. Bij de werving van klanten en bij off page SEO.
De basis als ongewone SEO storyteller heb ik gelegd als organisator in de vrijetijdssector en in het zakelijke toerisme.
Jarenlang heb ik met de organisatie van skatereizen op het snijpunt geacteerd tussen sportieve uitjes, toerisme en evenementen.
Ook heb ik veel klanten vanuit het zakelijke toerisme (MICE) mogen helpen met de uitvoering van hun events in Parijs.
Contacteer die internationale SEO specialist met Lexposure.
+31655337726 | [email protected] | WhatsApp –>
Het verschil dat ik maak met andere SEO specialisten in 1 woord: “ongebruikelijk”.
Wat ik op het gebied van online marketing reeds tot stand heb gebracht staat hier.
Gezien de hoeveelheid publiciteit die ik heb gehad en de rankings van mijn website, denk ik dat ik ook een influencer ben.
Waarom ik vanuit een carrière als organisator en gids in toerisme en events nu ook ben beland in online marketing-communicatie, staat hier beschreven; mijn eigen reis.
Kosten van internationaal SEO specialisme met Lexposure
€ 77,50 per uur; ex. BTW. (Tot kerst 2024)
Andere internet marketing diensten
- Het maken van een Facebook of LinkedIn bedrijfspagina. (Overigens een manier om meteen online te gaan zonder dat je meteen een eigen website hoeft te hebben.)
- Het maken (en daarna taggen) van foto’s. (zie deze website voor talloze voorbeelden over stijl en kwaliteit.)
- Het maken en versturen van persberichten.