Social media marketeer met micro storytelling passie en verleidingskracht | “Lexposure”

juli 20, 2016  |  online lexperiences, SEO copwriting  |  Share

Op mijn persoonlijke Linkedin en Facebook page trigger ik (veel) mensen, probeer ze een glimlach te ontfustelen en deel mijn kennis.
Storytelling op social media lijkt in mijn bloed te zitten.
Die passie, kennis en verleidingskracht zet ik ook in voor anderen.    

 

Facebook marketeer Lex van Buuren die gek is van schaatsen en inline skaten

De Facebook marketeer die ook van schaatsen en skaten houdt.

Social media marketeer met Facebook storytelling ervaring & met FB advertentiecampagnes

Als redacteur van de Facebook pagina van de bekende Friday Night Skate Amsterdam zet ik mijn beste beentje voor. 

Ook kan ik als social media markeer Facebook marketing advertentiecampagnes opzetten voor jullie organisatie. Bijvoorbeeld gelinkt aan een geoptimaliseerde landingspagina. Een voorbeeld van succes op dat gebied vind je op de pagina met mijn ervaring op het gebied van content marketing.

Social Media Marketeer is ook een rol die mij past omdat zoveel anderen mij hebben aanbevolen voor social media op Linkedin. (69 recommandations inmiddels)
En ook omdat reputatiemanagement een rol speelt, en dan komt mijn marketing ervaring, ook met grote communities en met de pers, goed van pas.

 

Social media manager of social media marketeer in Amsterdam - Lex van Buuren

Social media marketeer die overal zijn fototoestel bij de hand heeft.

De rol van micro storyteller past bij mij.

De rol van content marketeer bevalt mij; je mag mij ook een Facebook micro storyteller noemen. Iemand ook die wil uitblinken in de kunst van het verleiden.

Het gebruik van metaforen hoort daar bij. Evenals het gebruiken van sprekende foto’s. Een voorbeeld van een story voor een non-profit.

Kijk anders eens op mijn LinkedIn profiel rond; klik dan op de bijlage onder samenvatting“.
Lees ook even mijn LinkedIn blog; zo begrijp je waarom ik nu ben waar ik nu ben; een voorbeeld van mijn eigen recente story op social media. 


Ook micro storyteller offline: als gids op de step en skate

Ik heb veel interesses. Ook daarin zie je soms mijn rol als storyteller terug.

Storyteller offline - stepgids Lex van Buuren

Als “storyteller offline” – anecdotes vertellen op de step in Amsterdam

Zo vertel ik verhalen op straat in Amsterdam-Oost.

Ook step ik 1-2x per maand met een groep door Amsterdam en vertel dan onderweg wat anekdotes over de stad. Het verhoogt de waarde van de stad in de ogen van de luisteraar. Dat is een belangrijk gevolg van storytelling.

Weten wat mijzelf aanspreekt, helpt bij het vinden van de juiste organisaties om voor te werken als social media marketeer. Zo ben ik ook skate leraar. En draai ik zo nu en dan leuke 80’s plaatjes; bij voorkeur in Amsterdam of op bootjes. En dan is er mijn connectie met Frankrijk en Parijs.

 

Aanbevelingen | reviews social media marketeer Lex van Buuren

Referenties zijn te vinden op de volgende plekken:

Lex van Buuren van Lex and the City organiseert uitjes en tours in Amsterdam-Oost. Daarnaast online content creatie voor bedrijven in Amsterdam Oost.1. Onderaan mijn landingspage die de kern van de Eastern Lexperiences beschrijft: offline & online storytellingAmsterdam-Oost.

2. LinkedIn onder “aanbevelingen”. (stukje scrollen)
De aanbeveling van Barbara van Waveren. En ook in iets mindere mate de eerste in de rij; die van Lidija Novakovic.

3. Onderaan de blog over Poesiat & Kater. Deze blog is gemakkelijk te vinden want hij staat nu 1 op “blog Poesiat & Kater”. De mede eigenaar reageert.

 
Daarnaast hebben inmiddels 69 mensen op LinkedIn mij aanbevolen op het keyword “social media”. (onder “onderschrijvingen”.)

Het mooie is, dat in die rij van 69 enkele mensen voorkomen die bekend staan als social media expert en/of content marketeer zijn.


Contact voor campagnes & storytelling op Facebook

Graag kom ik in contact met mensen en organisaties die ik op een creatieve en effectieve manier kan helpen met social media marketing.
Mensen die zien dat storytelling de percieved value van hun kernactiviteit verhoogt. Die ook voor hen nieuwe dingen willen proberen. Ik noem het Lexperimenteren.


Fijne dag,

Lex van Buuren

Lex van Buuren van Lex and the City - Verhalenverteller Amsterdam Oost - visitekaartje

 

 

 

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)

Leave a Reply