Social media content creator: focus op vrije tijdsbesteding in de stad op een sportieve manier.

Content creatie op social media, schrijvend over sportieve vrijetijdsbesteding in de stad.

Op mijn persoonlijke Linkedin en Facebook page trigger ik (veel) mensen, probeer ze een glimlach te ontfutselen en deel mijn kennis.
Micro storytelling lijkt in mijn bloed te zitten. Ik ben een social media content creator.

Die passie, kennis en verleidingskracht zet ik ook in voor anderen. Voor partijen die passen binnen de missie van Lex and the City.  

Lexposure is het deel van Lex and the City dat andere partijen helpt nog beter te worden op het gebied van storytelling op internet.
De focus ligt op micro storytelling vanuit mijn missie: op een sportieve manier genieten van de stad.


De Facebook marketeer die ook van schaatsen en skaten houdt.

Social media marketeer met Facebook storytelling ervaring & met FB advertentiecampagnes

Als redacteur van de Facebook pagina van de bekende Friday Night Skate Amsterdam zet ik mijn beste beentje voor. Het is “kicken” te weten dat je skate boodschap binnen 1 minuut de hele wereld over gaat. 

Ook kan ik als social media markeer Facebook marketing advertentiecampagnes opzetten voor jullie organisatie. Bijvoorbeeld gelinkt aan een geoptimaliseerde landingspagina. Een voorbeeld van succes op dat gebied vind je op de pagina met mijn ervaring op het gebied van content marketing.

Zoveel anderen hebben mij aanbevolen voor social media op Linkedin. (69 recommandations inmiddels)
En omdat reputatiemanagement een rol speelt, komt mijn marketing ervaring, ook met grote communities en met de pers, goed van pas.

 

Social media city content creator die overal zijn fototoestel bij de hand heeft.

De rol van social media content creator past bij mij.

De rol van content creator bevalt mij; je mag mij ook een Facebook micro storyteller noemen. Een social media content creator die wil uitblinken in de kunst van het verleiden.

Het gebruik van metaforen hoort daar bij. Evenals het gebruiken van sprekende foto’s. Een voorbeeld van een story voor een non-profit.

Kijk anders eens op mijn LinkedIn profiel rond; klik dan op de bijlage onder samenvatting“.
Lees ook even mijn LinkedIn blog; zo begrijp je waarom ik nu ben waar ik nu ben; een voorbeeld van mijn eigen recente story op social media. 

Mijn acties in online marketingcommunicatie onderbouw ik door jarenlange focus op neuromarketing en management psychologie in het algemeen. (Alleen al vanwege die reden is het leuk mij uit te nodigen. Ik weet nl. verrassend veel over dit onderwerp; ook omdat ik nog beter wil begrijpen waarom ik als mens doe wat ik doe.)


Nummer 1 noteringen zoektermen van deze website bij Google

Hoge noteringen bereik je onder andere door goede content te naken. Bekijk een top-100 nr.1-lijst waarin veel van mijn passies, rollen, services en kwaliteiten staan.


Trainer en coach op het gebied online marketing

Bij de KvK om freelancers te vertellen over de voordelen van inline skaten voor je gezondheid en leefplezier.

Al in mijn studententijd stond ik voor zalen met soms honderden mensen. Als voorzitter van de studentenvereniging.
Spreken in het openbaar en voor groepen ben ik altijd blijven doen; deze website is daar 1 groot voorbeeld van.

Als de link met mijn sportieve vrije tijd missie in de stad aanwezig is, dan komt het goed.
Dan is het namelijk een optelsom:

Je kunt mijn SEO coach in Amsterdam pagina bezoeken. Of die over mijn rol als freelance docent online marketing.


Social media city content creatie: offerte en plan van aanpak top-10

  1. Samen schrijven we op wat het doel is. Het social media doel is onderdeel van het marketing-communicatie doel.
  2. Elke dag in beweging in de stad. Zowel online als offline.

    Field research: ik ga op zoek naar verhalen.

  3. Proberen mij een beeld te vormen op strategisch niveau
  4. Mij een beeld vormen op marketing-communicatie niveau, inclusief de huidige social media content creatie van jullie. 
  5. Advies ten aanzien van het advertentiebudget en de inkoop.
  6. Prijsopgave winacties inclusief opmaak en afhandeling van actie.
  7. Prijsopgave van videocontent op locatie (opties qua type content en duur)
  8. Soort berichten, kwaliteit van berichten: aangeven out of the box aanpak. 
  9. Aantal uren per week en uurtarief
  10. Aangeven waarom jullie organisatie mij past als social media content creator, bijvoorbeeld omdat deze past binnen de missie van Lex and the City. 


Aanbevelingen | reviews social media content creator Lex van Buuren

Referenties zijn te vinden op de volgende plekken:

Ansichtkaart van Lex and the City: vraag gerust om 1 of meerdere (L)exemplaren.

1. Onderaan mijn Amsterdam-Oost landingspage die de kern van de Eastern Lexperiences beschrijft: offline & online storytelling Amsterdam-Oost; w.o. social media content creatie voor leisure ondernemers. (Dus even scrollen op die pagina.)

2. LinkedIn onder “aanbevelingen”. (stukje scrollen)
De aanbeveling van Barbara van Waveren. En ook in iets mindere mate de eerste in de rij; die van Lidija Novakovic.

3. Onderaan de blog over Poesiat & Kater. Deze blog is gemakkelijk te vinden want hij staat nu 1 op “blog Poesiat & Kater”. De mede eigenaar reageert.

Daarnaast hebben inmiddels 69 mensen op LinkedIn mij aanbevolen op het keyword “social media”. (onder “onderschrijvingen”.)
Het mooie is, dat in die rij van 69 enkele mensen voorkomen die zelf bekend staan als social media expert en/of content marketeer zijn.

 

Blog over SEO copywriting 

Lexposure Blog” over content creatie met oog voor de rankings in de zoekmachines.


Ook micro storyteller offline: als gids op de step en skate

Ik heb veel interesses. Ook daarin zie je soms mijn rol als storyteller terug.

Als “storyteller offline” – anecdotes vertellen op de step in Amsterdam – Lokale sportieve privé gids in the city.

Zo vertel ik verhalen op straat in Amsterdam-Oost.
Ook in andere delen van de stad en mijn specialiteit is de Franse taal.

Ook step ik 1-2x per maand met een groep door Amsterdam en vertel dan onderweg wat anekdotes over de stad. Het verhoogt de waarde van de stad in de ogen van de luisteraar. Dat is een belangrijk gevolg van storytelling.

Weten wat mijzelf aanspreekt, helpt bij het vinden van de juiste organisaties om voor te werken als social media content creator. Zo ben ik ook skate leraar. En draai ik zo nu en dan leuke plaatjes als gids; bij voorkeur in Amsterdam op bootjes. En dan is er mijn connectie met Frankrijk en Parijs.


Contact en tarief voor campagnes & storytelling op Facebook

Graag kom ik in contact met mensen en organisaties die ik op een creatieve en effectieve manier kan helpen met social media city creatie.
Mensen die zien dat storytelling de percieved value van hun kernactiviteit verhoogt. Die ook voor hen nieuwe dingen willen proberen. Ik noem het Lexperimenteren.

Mijn uurtarief als social media content creator is vanaf EUR 45,- ex. BTW.

Contact met Lex and the City | Lexperience town | Parlons sur Lexpérience d’AMS

Fijne dag,

Lex van Buuren
Social Media content creator.
+31655337726

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)