Specialiteiten van De leX factor, SEO copywriter

Het verschil dat ik maak met andere SEO copywriters, is dat ik een +25 jaar ervaring heb in internationaal toerisme (het meeste in Frankrijk), bijzonder associatief ben en goed in coaching, verkoop en presentatie.
Dat maakt dat ik onderstaande competenties heb:

  1. SEO Content marketing voor de Franse markt & het leisure segmentGoede verhalen schrijven: produktpagina’s, blogs, vlogs & storytelling (voorbeeld). Ik schrijf overigens alleen over bestemmingen en activiteiten die ik offline (echt! ;) ) ken. (En met mijn specialiteit sta ik ook op nummer 1.)

  2. Zoekwoorden onderzoek, gebruikmakend een eigen 12 stappenplan. Deze staat op mijn SEO copywriting blog.

  3. Ervaren internationale marketeer in toerisme en leisure met een helicopterview. (Zie deze website waarom dat zo is; dus ook veel ervaring met DM, event marketing, psychologie en pers.) SEO copywriting voor de internationale reisbranche.

  4. Sterk in de Franse taal en op de Franse toeristische B2B markt, en voor elke organisatie met een Nederland – Frankrijk relatie. Dus met name toeristische Franse organisaties helpen met hun SEO en andere communicatie-uitdagingen op de Nederlandse en Vlaamse markt.

  5. Krachtige SEO copywriter buiten de eigen website. Met social media en persbewerking en met gebruikmaking van een andere kwaliteit: netwerken (Bijvoorbeeld met Bloggers)

  6. SEO Trainingen & coaching  

  7. SEO account management. (Op die manier heb ik veel bedrijven enthousiast gemaakt.)
Lex van Buuren SEO tekstschrijver in toerisme, kan ook trainingen en SEO workshops verzorgen

Lex van Buuren komt graag bij jullie langs voor een SEO marketing workshop.

Mijn eigen interessegebieden zijn: evenementen | toerisme & recreatie, leisure | kleding | Parijs | DJ, muziek | Amsterdam | Zeilen (Friesland) | voeding | GPS | inline skaten | trainingen | milieu, sustainable | webmarketing | beurzen | voetbal | vrijwilligerswerk | flow | biketours | steppen | personal development | (andere) sport | social media | Wat je nodig hebt op de Franse markt. | MICE (meetings, incentives, congresses & exhibitions) | Fotografie/mode | En natuurlijk SEO copywriting voor Franse bestemmingen en organisaties.

Tenslotte: Ik werk het liefst voor internationale organisaties die een uitdaging te bieden hebben op het gebied van SEO copywriting op zowel de site of daarbuiten. Bijvoorbeeld een toeristische organisatie die op content marketing gebied nog niet is waar ze wil zijn.


Contact over een SEO contentmarketing workshop | SEO account management of tekstschrijven.

SEO copywriting in toerisme en MICE
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom De leX factor voor content? ->
Het resultaat van De leX factor ->
De leX factor werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van De leX factor ->
Kosten van SEO copywriting ->
Aanvullende online marketing diensten -->
Maak goedkoop kennis met De leXfactor
SEO copywriting voor Amsterdamse bedrijven in toerisme en horeca

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)