SEO copywriter voor de lokale Franse toeristische B2B markt

Lex and the City helpt ook bij zoekmachine marketing voor Franse incentive bedrijven.

Een combi van passie, kennis en netwerk binnen de binnenlandse Franse toeristische branche en op het gebied van SEO copywriting

Lex weet inmiddels veel van SEO copywriting. Daarnaast heeft hij een netwerk in toerisme, en vooral in Frankrijk, van meer dan 25 jaar.
Deze combinatie van dienst -en marktkennis is prima voor Franse zakelijke leisure & MICE B2B klanten.

Lokale Franse toeristische bedrijven (zoals campings) helpen bij hun marketing-communicatie op de Nederlandstalige markt; dat doet “Lexposure” met plezier. 
Specifiek: zoekmachine communicatie marketing.

Grote toegevoegde waarde voor Franse toeristische bedrijven en MICE organisaties | USP’s in SEO copywriting

Franse toeristiche bedrijven helpen met hun search op de Nederlandse en Vlaamse markt.Voor mij is mijn toegevoegde waarde duidelijk: toeristische Franse organisaties helpen met hun SEO en andere communicatie-uitdagingen en wel op de Nederlandse en Vlaamse toerisme-markt.
Ook uit mijn gesprekken met Franse MICE organisaties op de Vakantiebeurs is naar voren gekomen dat er veel behoefte is naar nog betere zoekmachine marketing in het Nederlands.

Want SEO copywriting bestaat ook uit het goed begrijpen van de Franse cultuur en de taal.
Uit het invoelen in de situatie in een restaurant, bij een VVV, op een camping, etc. Tenslotte heb ik daar zelf ook gewerkt, en ook nog eens op 6 verschillende locaties in Frankrijk.

Tenslotte: ik heb ook in Nederland het netwerk om goede offpage SEO te bewerkstelligen. De Franse toeristische partner kan ik nl. in contact brengen met een blogger of met een journalist.
Ik kan ook persberichten schrijven.


Voor welke Franse organisaties in toerisme, recreatie en MICE kan Lexposure SEO copywriting aanbieden?

Een wintersportdorp in Frankrijk schakelt de leX factor in voor SEO copywriting– Een keten van campings, bijvoorbeeld in de Aquitaine
– Groot hotel in Parijs
– Stads-VVV
– Een organisatie die animatie aanbiedt.
– Een wintersportdorp in de Franse Alpen
– Een rederij
– Toeristische attractie
– Theater
– MICE: Meeting locaties, Incentive bestemmingen en Congrescentra in Frankrijk.
– Etc.


Hoe heeft Lex deze USP’s voor de Franse toeristische B2B markt opgebouwd?

In Parijs zijn er veel toeristische- en horeca bedrijven die goede SEO copywriting kunnen gebruiken | De leX factor– Door het afronden van een studie toeristisch management (“DESS Tourisme, Bac+5”) aan de Université de Savoie in Chambéry;
– Door veel ervaring op te doen met zakendoen in Frankrijk
– Met het organiseren van Parijse uitjes voor Nederlandse en Vlaamse groepen gedurende 17 jaar.
– MICE bedrijfsevenementen in Parijs.
– Door te fungeren als reisleider tijdens jongerenvakanties aan diverse Franse kusten.
– Met de organisatie van Skate-A-Round weekenden aan de Côte d’Azur en in Parijs
– Door diverse bezoeken aan de grote toeristische vakbeurzen in Frankrijk. 
– En de inhoudelijke kant: zie daarvoor mijn SEO copywriting page met specialiteiten op dat vlak.
– Door het bouwen van een groot netwerk in Nederland en Vlaanderen. (T.b.v. offpage SEO | autoriteit opbouwen.)
 

Waar ligt de zakelijke kans? | Voor de Franse toeristische organisatie? En voor Lexposure ?

Nummer 1 in ranking op SEO copywriting toerisme De leX factor

Nummer 1 op de zoekrterm “SEO copywriting toerisme”

In de toeristische branche zie je een verschuiving van distributie via touroperators e.d. naar rechtstreekse communicatie met Nederlanders en Vlamingen. Voor dat doel hebben Franse toeristische bedrijven Search tourism power nodig. Vaak te beginnen bij vertalingen. Sowieso een sterke marketing-communicatiemix. Daar ligt de kans.
Daarnaast is Frankrijk de nummer 1 toeristische bestemming ter wereld. Dat is dus kans 2.

Lex van Buuren is SEO copywriter voor de internationale toeristische marktDrink een kopje koffie met SEO Copywriter in Frans toerisme en events, Lex van Buuren

Deze uitnodiging is ook bedoeld voor online marketing agencies die graag willen profiteren van mijn kennis van-, en netwerk in-, toerisme en MICE.

Het lijkt mij namelijk leuk weer in teamverband te gaan werken en veel te sparren met gespecialiseerde SEO collega’s. 
Grofweg kan ik zorgen voor goede content en toename offpage autorititeit en kan ik op mijn beurt weer samenwerken met jonge honden die op het technische vlak de laatste snufjes kennen. Win-Win.


Le marketing en ligne aux Pays-Bas et en Flandre – Optimisation pour les moteurs de recherche (SEO) – Pour les organisations touristiques françaises


SEO copywriting Amsterdam | Hotellerie | Sportieve uitjes | Incoming
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom "Lexposure" voor content creatie? ->
Het resultaat van Lexposure ->
Lexposure SEO copywriting werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van contentspecialist "Lexposure" ->
Kosten van SEO Online Content Creatie ->
Aanvullende online marketing diensten -->
Maak goedkoop kennis met Lexposure


SEO writer Lex van Buuren is in het bezit van het certificaat online marketing van GooglePS: ook Internet consultancy en workshop voor zakendoen in Frankrijk.

Lex and the City adviseert Nederlandse en Vlaamse bedrijven ook over zakendoen en online marketing in Frankrijk.
Ook een workshop op het bedrijf (of in Amsterdam-Oost) is mogelijk.

 

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)