(Wat we schrijven aan een klant over het onderwerp “review”:)

Wat voor een ondernemer heel belangrijk is, hoe klanten en potentiële klanten in het openbaar denken over, in dit geval, Lex and the City.

Onze vraag: een review over hoe je de service van Lex and the City hebt ervaren. Liefst met woorden erbij als steppen, tours en Amsterdam.
En je hoeft niets te verzinnen; het gaat puur om je gevoel van service, afhandeling nu. Voorbeeld van een review over Lex and the City m.b.t advies

Zo gaan andere mensen ons nog sneller vinden. Dat is de aanpak voor ondernemers die op een natuurlijke wijze willen worden gevonden. (Zoals jullie zelf ook deden.)

En in het geval van advies over uitjes en events in Parijs; ik schrijf aan iemand die ik net adviseerde over een fietstour op maat in onbekend Parijs:
Het gaat niet om de tour zelf, maar de service die ik verleen in de vorm van advies. Het is belangrijk dat meer anderen dit in het openbaar zeggen.

De Lex and the City Google bedrijfspagina waar je de review kwijt kunt.

 

 

Groet, Lex

 

Naar de review pagina? Klik op de foto.
Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)