Since 1998

Internationale content marketeer die in Frankrijk heeft gestudeerd, gewerkt en gewoond, heeft zin in meer & nieuwe internationale SEO coaching & copywriting uitdagingen voor een lokaal Frans bedrijf in het (zakelijke) toerisme.

 


Een combi van passie, kennis en netwerk binnen de lokale Franse toeristische branche als internationale content marketeer

Lex and the City helpt ook bij zoekmachine marketing voor Franse incentive bedrijven.
Lex is internationale SEO content marketeer. Daarnaast heeft hij een netwerk in toerisme, en vooral in Frankrijk, van meer dan 25 jaar.

Deze combinatie van dienst -en marktkennis is prima voor Franse lokale leisure & MICE B2B klanten. Denk aan een hotel, congrescentrum, camping of stadsgids. Ook DMC’s (Incoming agencies in FR en DE.) en VVV’s.

Lokale Franse toeristische bedrijven (zoals een wintersportbestemming) helpen bij hun marketing-communicatie op de Nederlandstalige markt; dat doet Lexposure met plezier.
Specifiek: zoekmachine communicatie marketing inclusief vertalingen. SEO coaching kan ook een goede optie zijn.


Toegevoegde waarde voor Franse toeristische bedrijven en MICE organisaties | USP’s in internationale content marketing.

Franse toeristiche bedrijven helpen met hun search op de Nederlandse en Vlaamse markt.
Mijn toegevoegde waarde: toeristische Franse organisaties helpen met hun internationale SEO content marketing, social media content creatie, vertalingen en PR en wel op de Nederlandse en Vlaamse toerisme-markt.

Ook uit mijn gesprekken met Franse toeristische en MICE bedrijven op de Vakantiebeurs is naar voren gekomen dat er veel behoefte is aan nog betere zoekmachine content marketing in het Nederlands.

Want internationale SEO content marketing bestaat ook uit het goed begrijpen van de Franse cultuur en de taal.
Uit het invoelen in de situatie in een restaurant, bij een VVV, op een camping, etc. Tenslotte heb ik daar zelf ook gewerkt, en ook nog eens op 6 verschillende locaties in Frankrijk.

Tenslotte het PR deel: ik heb ook in Nederland het netwerk om goede off-page SEO te bewerkstelligen. De Franse toeristische partner kan ik nl. in contact brengen met een blogger of met een journalist.
Ik schrijf ook persberichten.


Voor welke Franse organisaties in toerisme, recreatie en MICE biedt Lexposure content marketing aan?

Een wintersportdorp in Frankrijk schakelt de leX factor in voor SEO copywriting
Lex and the City heeft met haar merk Skate-A-Round ook wintersport uitjes georganiseerd. (2003-2008)

– Een keten van campings, bijvoorbeeld in de Aquitaine
– een hotel in bijvoorbeeld Parijs
– Stads-VVV
– Een organisatie die animatie aanbiedt.
– Een wintersportdorp in de Franse Alpen
– Een rederij
– Toeristische attractie
– Theater
– MICE: Meeting locaties, Incentive bestemmingen, Congrescentra en beurslocaties in Frankrijk.
– Etc.


Hoe heb ik als SEO content marketeer deze USP’s voor de Franse toeristische B2B markt opgebouwd?

In Parijs zijn er veel toeristische- en horeca bedrijven die een goede SEO content marketeer kunnen gebruiken | De leX factor– Door het afronden van een studie toeristisch management (“DESS Tourisme, Bac+5”) aan de Université de Savoie in Chambéry;
– Door ervaring op te doen met zakendoen in Frankrijk;
– Met het organiseren van Parijse uitjes voor Nederlandse en Vlaamse groepen gedurende 17 jaar.
– organisatie van MICE bedrijfsevenementen in Parijs.
– Door te fungeren als reisleider tijdens jongerenvakanties aan diverse Franse kusten.
– Met de organisatie van Skate-A-Round weekenden aan de Côte d’Azur en in Parijs
– Door diverse bezoeken aan de grote toeristische vakbeurzen in Frankrijk.
– En de inhoudelijke kant als content marketeer: zie daarvoor mijn SEO copywriting page met specialiteiten op dat vlak.
– Door het bouwen van een groot netwerk in Nederland en Vlaanderen. (T.b.v. off page SEO PR | autoriteit opbouwen.)


Waar ligt de zakelijke kans? | Voor de Franse toeristische organisatie? En voor
Lexposure ?

In de toeristische branche zie je een verschuiving van distributie via touroperators e.d. naar rechtstreekse communicatie met Nederlanders en Vlamingen. Voor dat doel hebben Franse toeristische bedrijven een goed vindbare website nodig. Vaak te beginnen bij vertalingen. Sowieso een sterke marketing-communicatiemix. Daar ligt de kans voor een Franstalige SEO content marketeer .
Daarnaast is Frankrijk de nummer 1 toeristische bestemming ter wereld. Dat is dus kans 2.


Lex van Buuren is SEO content marketeer voor de internationale toeristische marktDrink een kopje koffie met de content marketeer voor lokale Franse toeristische bedrijven en tours, Lex van Buuren

Deze uitnodiging is ook bedoeld voor online marketing agencies die graag willen profiteren van mijn kennis van-, en netwerk in-, toerisme en MICE.

Het lijkt mij namelijk leuk veel te sparren met gespecialiseerde SEO collega’s.
Grofweg kan ik zorgen voor goede content en toename off-page autorititeit en kan ik op mijn beurt weer samenwerken met jonge honden die op het technische vlak de laatste snufjes kennen. Win-Win.


Franstalige webpage over content marketing voor Franse lokale toeristische ondernemers die willen scoren op de Nederlandstalige markten:
Le marketing en ligne aux Pays-Bas et en Flandre – Optimisation pour les moteurs de recherche (SEO) – Pour les organisations touristiques françaises


Bereik deze SEO content marketeer: +31655337726 | [email protected] | What’s app –>

 


Franse, Parijse zakelijke relaties helpen kan ook met adverteren op deze website: lexposure@lexandthecity

PS: ook Internet consultancy en workshop voor zakendoen in Frankrijk.


SEO writer Lex van Buuren is in het bezit van het certificaat online marketing van Google

Lex and the City adviseert Nederlandse en Vlaamse bedrijven ook over zakendoen en online marketing in Frankrijk.
Ook een workshop op het bedrijf (of in Amsterdam-Oost) is mogelijk. (De SEO copywriter doet méér.)

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)
WhatsApp Lex
x
Call Lex