Since 1998

Deze pagina gaat over het specialisme internationale SEO, met een mix van copywriting, coaching, storytelling en lesgeven.. Met Lexposure; welkom bij die ongebruikelijke SEO-specialist.

 

Prive rondleiding de Pijp Albert Cuyp markt Streetart met Nachwacht
Bekijk de Nachtwacht in de Pijp, op straat. (Ik heb alleen maar de foto gemaakt hoor! ;) )

 

International SEO specialisme

Dit is mijn international SEO specialisme pagina waarin ik vertel over mijn passie, kennis en ervaring op het gebied van online content city marketing in de vrijetijdsbranche in Amsterdam en Parijs, in de sportieve en health sector en voor organisaties die een link hebben met de Franse taal.

Lexposure, de naam van het label, is een combinatie van SEO enerzijds, en storytelling, coaching, training, lesgeven en storytelling anderzijds.
Onder andere het vertellen van goede verhalen met als achterliggende doelstelling dat deze ook goed worden gevonden.
Lex and the City is zelf goed vindbaar vanwege deze eigenschappen; chk eens deze lijst van 150 relevante nummer 1 posities op zoektermen van deze website.

 

 

International SEO specialist ; this page in English


Wat is storytelling SEO?

Storytelling SEO - Deze foto vertelt een verhaal van de lockdown in Amsterdam - Een lege Dappermarkt en ook na regen komt zonneschijn. Foto met Lexposure
Storytelling SEO – Deze foto vertelt een verhaal. Aai over de foto. Als je klikt vergroot je hem.

Mensen willen verhalen lezen met foto’s en videoclips waar ze een bepaalde binding mee voelen.
Die waardering uit zich ook in de statistieken zoals in Google Analytics. En dat is weer goed voor je rankings. Want de zoekmachine “ziet” dat jouw verhaal boeiend is voor de bezoeker. Het is het huwelijk tussen verhalen vertellen en search marketing.

Bovendien herkent een zoekrobot alternatieven, synoniemen, beter dan ooit.
Dus gebruik vooral beeldspraak en decoratieve verhalen op je website. Ook zullen mensen jouw post, jouw pagina, gaan delen.
En ook dat heeft voordelen voor zowel de exposure als uiteindelijk ook voor je positie in de zoekmachine.

Johan Cruijff zei: Isj logiesjj.

Elk produkt en elke service heeft een verhaal en begin bij hoe je bent begonnen.
Hoe je de Corona crisis doorkomt kan ook een goed verhaal zijn.
Emotie scoort en tegenslag (overwinnen) spreekt mensen ook aan.

Ter illustratie: Kijk maar eens wat ik heb meegemaakt in 24,4 jaar tijd. (Niet altijd goed.)

Ongebruikelijk: Linksaf slaan waar anderen naar rechts gaan, levert wat op.

Lex and the City guide showing hidden gems of Amsterdam the unusual way on skates
Verhalenverteller over verborgen plekjes in Amsterdam (klik op de foto voor de blogpost.)

Als je links gaat waar anderen rechts gaan, dan kom je in de krant. (En niet alleen in het buurtblad.)

Overigens, ook met de publiciteit in het buurtblad was en ben ik (heel) blij.
Maar als je kiest voor “ongewoon” dan loop je de kans ook in de Sunday Times te komen, in De Telegraaf, de National Geographic Traveler, op de nationale Franse radio en het Franse acht uur TV journaal, het Parool, BNN, in de Volkskrant en mag je koffie drinken met Robert ten Brink en primetime gaan inline skaten met Floortje Dessing in Parijs.

⇓ Allemaal gebeurd. ⇓

 

Ongewone Lex and the City in de pers: van de buurtkrant ECHO in 1998 tot het Franse acht uur journaal in 2020.


Nieuwste
Lexposure SEO case: schaatsenslijper Skatedokter profiteert optimaal van publiciteit rondom natuurijs.

 

International SEO specialist met Lexposure: 5 rollen, 5 doelgroepen, 5 competenties en 5,5 stijlen.

5 Lexposure rollen:

p-Oostcard from private local guide of Amsterdam-East Lex and the City - Eastern Lexperiences
Creatieve marketing voor mijn uitjes en storytelling in Amsterdam-Oost.
  1. SEO personal coach. Ik adviseer en coach ondernemers, ZZP’ers en specialisten binnen bedrijven over search marketing.
  2. Content marketeer Franse lokale toeristische markt (Met een mix van SEO, vertalingen en social media content creatie.)
  3. Social media content creator, micro storyteller (inmiddels 69 aanbevelingen ((“endorsements”) op LinkedIn en beheerder | content creator van diverse social media pagina’s van organisaties .)
  4. Freelance SEO tekstschrijver
  5. Docent digital marketing (Dat is althans wat ik wil gaan doen; een aantal uur per week.)

 


5
Lexposure doelgroepen:

  1. adviseur parijs voor bedrijven voor- en tijdens- hun congres, beurs, modeshow of bedrijfsuitjeOrganisaties en bedrijven in de  horeca, sport c.q. bewegen, leisure, sport, vrije tijd, infrastructuur en leuke events in Amsterdam.
  2. Franse lokale toeristische bedrijven die (L)exposure willen op de Nederlandstalige markt. (zoals een grote camping) Trouwens: Elke organisatie en elk initiatief dat een link heeft met de Franse taal.
  3. Toeristische en recreatieve bedrijven en organisaties in het zakelijke toerisme in Amsterdam en Parijs (zoals een hotel, een congrescentrum, een DMC of een beurs)
  4. Scholen (Docent digital marketing)
  5. Organisaties, bedrijven en freelancers die zich bezighouden met gezondheid, spiritualiteit en bewegen. (ook personal trainers en yoga leraren)

<< Ik kan en wil alleen SEO tekstschrijver zijn voor een organisatie waar ik een bepaalde affiniteit mee heb. Hun product of dienst moet mij in actie (kunnen) zetten.>>


5 internationale SEO competenties:

The only way is up; SEO coach Amsterdam, hier op NDSM-werf

5x de stijl van deze SEO Lexpert  


5,5x eigen content (eigen passie)  

Bel mij over internationale SEO op +31655337726.

 

Behaalde certificaten door internationale SEO specialist Lex van Buuren.

Lex van Buuren successfully completed the Technical SEO: Crawlability and indexability course!Lex van Buuren successfully completed the SEO copywriting course!Lex van Buuren successfully completed the International SEO course!Lex van Buuren successfully completed the Understanding structured data course!

SEO writer Lex van Buuren is in het bezit van het certificaat online marketing van Google

Visual storyteller in Amsterdam; online lokale gids van Google maps.

Kijkend naar de belangstelling voor de reviews van Lex van Buuren is hij een influencer.

Altijd op zoek naar verborgen parels.

Geplaatst door Lex and the City op Dinsdag 12 januari 2021

 

 


Organisator en gids in de wereld van toerisme en sportieve uitjes EN ongewone SEO specialist in diezelfde branche. (uitleg)

Deze foto over fietsen in Parijs is van Lex van Buuren; svp niet kopieren. :)
Ik neem ook vaak actiefoto’s van groepen. Leuk voor henzelf en voor de promotie. :) Dit was in mijn tijd als out of the box gids in Parijs voor Nederlandstaligen. Bedrijfsuitje met de Rabobank.

De laatste 20 jaar heb ik skatereizen ontwikkeld, honderden tours en sportieve uitjes begeleid en B2B events georganiseerd in Parijs. Ook in Parijs pakte ik het “ongewoon” aan door te pionieren met inline skatetrips en georganiseerde fietstours. (Wat toen nog nieuw(s) was.)

Tegenwoordig doe ik dat met “Amsterdam anders rondleidingen”.

Achteraf gezien besteedde ik in die Parijse tijd ongewoon veel tijd aan het deel marketingcommunicatie. Specifiek: E-mail marketing, bloggen, SEO copywriting, social media en foto’s maken. 

Nu doe ik dat laatste ook voor anderen. En nog steeds in dezelfde branche: voor lokale toeristische bedrijven en bestemmingen in Frankrijk, voor de Amsterdamse hotellerie, voor organisaties die zich bezighouden met persoonlijke ontwikkeling en gezondheid en voor alles en iedereen met een link met de Franse taal. (En Nederlandstalige groepen help ik als follow-up met advies over hun Parijstrip- of event.)
Het internationale aspect staat op de voorgrond bij deze SEO aanpak.


Storytelling SEO die moet overtuigen en verleiden | Content marketing met behulp van mijn associatieve brein.

Ik vertel zowel online als offline toeristische en sportieve verhalen aan groepen mensen.
Dat doe ik “out of the box”, gevoed door mijn associatieve brein.
En omdat ik getriggerd ben door de combinatie van overtuigen en verleiden. Ik blog namelijk ook over psychologie en personal development.
Het online content marketing label heet Lexposure.
Meer inhoudelijke informatie over mijn rol als freelance SEO copywriter. 


Mijn ervaring en passie ligt bij lokale toeristische bedrijven in Frankrijk, sportieve uitjes en hotellerie in Amsterdam.

Storytelleing SEO: goed rankende verhalen over vrije tijd en zakelijk toerisme in ParijsMijn specialiteiten op het gebied van content zijn Frans lokaal toerisme, leisure, sportieve uitjes, PD, de Franse taal en de hotellerie in Amsterdam.
Ook qua netwerk, en dat kan jullie organisatie helpen. Bij de werving van klanten en bij off page SEO.

De basis als ongewone SEO storyteller heb ik gelegd als organisator in de vrijetijdssector en in het zakelijke toerisme.
Jarenlang heb ik met de organisatie van skatereizen op het snijpunt geacteerd tussen sportieve uitjes, toerisme en evenementen.
Ook heb ik veel klanten vanuit het zakelijke toerisme (MICE) mogen helpen met de uitvoering van hun events in Parijs.

 

Contacteer die internationale SEO specialist met Lexposure.

+31655337726 | [email protected] | What’s app –>


Het verschil dat ik maak met andere SEO specialisten in 1 woord: “ongebruikelijk”.

Private local tourist guide in Amsterdam East. From Lex and the City. Lex van Buuren. Hidden gem tours from 1 hour for business travelers with limited time starting from your hotel.
Ongebruikelijke SEO storyteller

Wat ik op het gebied van online marketing reeds tot stand heb gebracht staat hier.

Gezien de hoeveelheid publiciteit die ik heb gehad en de rankings van mijn website, denk ik dat ik ook een influencer ben.

Waarom ik vanuit een carrière als organisator en gids in toerisme en events nu ook ben beland in online marketing-communicatie, staat hier beschreven; mijn eigen reis.

 

 

Kosten van internationaal SEO specialisme met Lexposure

€ 77,50 per uur; ex. BTW.


Andere internetmarketingdiensten 

Workshop SEO en content marketing - De leX factor
In search of Lexcellence
Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)
WhatsApp Lex
x
Call Lex