Naam stage marketing communicatie project
Learning by doing | 


Centrale vraag 

Wat is de ideale communicatie strategie voor een klein & eager merk met een beperkt budget, met 1 unieke bestemming, en met haar doelgroep in Nederland en Vlaanderen?


Communicatie insteek 

Een bedrijf, Lex and the City, dat het moet hebben van 1 bestemming moet steeds weer nieuwe klanten trekken en daarmee steeds weer aandacht (fase 1) en vertrouwen en gunning opwekken. (fase 2 en 3)

 
 
 

Stagiair Lex and the City Parijse Uitjes
Virtuele communicatie top-5
Bovenstaande onderzoeksvraag wordt beantwoord aan de hand van de virtuele top-5,  een top-5 van corporate communicatie uitdagingen over onze Uitjes.

 

 

Uitdaging 1.:  Better writing for better SEO
Communicatie dubbel effectief inzetten door texten over wandelingen, games, fietstours en wijnproeverijen in Parijs beter te schrijven.

 

Uitdaging 2: het nieuwe cold calling: werkt het?
Is interne communicatie in 2012 voor 95% mogelijk op afstand en ook fullfilling?
Creatieve invulling met onderzoek naar de praktische haalbaarheid en invulling van een z.g. “WIFI-stage”.
Modern onderwerp :) #Communicatieconcept is key word.
Tenslotte zou dit een totaal nieuwe vorm van stage zijn.

 
 
Uitdaging 3: Public Relations en pers 

Is het GOED mogelijk als public relations stagiair(e) op te treden voor Nederlandse journalisten?

 

Uitdaging 4: BLOGGEN met Guerilla marketing als insteek 
Is het mogelijk in korte tijd meer dan 500 lezers te trekken met een coole BLOG? (goede afstemming met de stagiair(e) productontwikkeling.)
Welke rol kan Guerilla Marketing daarin spelen?
Hoe zouden we de BLOG kunnen versterken m.b.v. video? (Youtube)
 
 
 
Uitdaging 5:  Newsflashes met Cult marketing als trigger 
Is het haalbaar binnen 3 maanden + 500 decision makers te boeien met een innovatieve nieuwsbrief over onze bedrijfsuitjes?
Kan er sprake zijn van een effectieve vorm van Leisure Cult marketing?
 
 
Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)

Geef een antwoord