Focus op content die scoort bij zoekmachines EN bij de bezoeker | Lexposure

Schrijf niet voor de zoekmachinerobot, want die robot wordt steeds menselijker, steeds slimmer. Schrijf voor je lezer! :)
Zo maakt Lexposure effectieve content; een SEO copywriting top-10:
Surprising moments

  1. Het schrijven van goede productpagina’s op jullie website.
  2. Bloggen (voor de eigen website over SEO copywriting)
  3. Storytelling
  4. Plaatsen van content op de juiste plaats
  5. Effectief gebruik van foto’s en video. (Wat ik hiermee bedoel; chk dit mooie verhaal over online video, van Frank Schröder.)
  6. Social media marketing
  7. Voor zoektermen met veel concurrentie ga ik een stap verder: d.w.z. goede content buiten de eigen website realiseren. Bijvoorbeeld op social media. Op specialistische blogs. Of in de pers. Met een effectieve anchor text link naar jullie website. Dat is een voorbeeld van link earning.
  8. Doel bij elk project is een feestje voor de neuronen te realiseren. (zonder spelfouten)
  9. Kortom: een holistische SEO copywriting aanpak; helemaal 2018.
  10. ” Scoren” betekent hoger bij zoekmachines EN een blije lezer. De basis is inspiratie en creativiteit. 

Mijn focus ligt op onderwerpen waar ik veel van weet EN content waar ik zelf ook blij van word.
(En op ondernemers waar goede zoekresultaten op hun top-10 keywords realistisch zijn binnen een jaar)

Maak kennis met Lexposure

Online Content Marketeer | 4 doelgroepen
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom "Lexposure" voor content creatie? ->
Het resultaat van Lexposure ->
Lexposure SEO copywriting werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van contentspecialist "Lexposure" ->
Kosten van SEO Online Content Creatie ->
Aanvullende online marketing diensten -->
SEO copywriting Amsterdam | Hotellerie | Sportieve uitjes | Incoming
Maak goedkoop kennis met Lexposure

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)