Since 1998

Lex van Buuren schrijft over SEO copywriting op basis van intuïtie, ervaring en succes. | Lexposure

Gids in Waterland Oost, nabij Amsterdam. Lex van Buuren met groep inline skaters uit het buitenland | Dagtocht Marken langs het IJsselmeer en door Waterland terug.
Ik ben ook Franstalige gids in Amsterdam, en Google weet dat maar al te goed. ;) Dankbaar. Want ik vind het heerlijk om Fransen Mokum te laten zien.

Als je niet weet waar je klanten zich NU bevinden…
Als je wilt dat je klanten JOU vinden…
Als je een brein hebt dat is ingesteld op content maken…

Deze 3 dingen gelden voor mij en daarom ben ik steeds meer SEO copywriting gaan doen. En omdat ik steeds meer erover leerde begon ik ook de dingen te delen die ik leerde.

Deze tips over SEO copywriting zijn tot stand gekomen op basis van ervaring, succes en intuïtie.
Ik ben waarschijnlijk die SEO copywriter die zich relatief weinig bezighoudt met cijfers en statistieken.
Daarentegen zie ik wat er gebeurt bij mijn dagelijkse marketingwerkzaamheden. En dat “zien” heeft als basis intuïtie.

Nummer 1 noteringen door passie. (En veel minder door analyse)

Mijn brein hoeft niet altijd te zien of iets waar is. Als ik voel dat het zo is, dan is het zo voor mij.
Het heeft mij veel nummer 1 noteringen opgeleverd op zoektermen die er in diverse activiteiten die ik onderneem toe doen. Want ik knal door met het maken van content. Elke dag weer.
Deze website alleen al heeft geloof ik 500+ pagina’s.

Daarnaast geldt ook bij SEO copywriting die oude natuurwet: doe waar je lol in hebt en maak er vervolgens veel lol mee. Ik vind het heerlijk om te schrijven en dan specifiek over de onderwerpen die mij interesseren.

Als je met passie en vakkennis schrijft over (in mijn geval) privé skateles in Amsterdam, dan ben je hard op weg op 1 te komen in de zoekmachine.

Op een willekeurige pagina, bijvoorbeeld over mijn rol als reisleider in Parijs, kan ik het vaak niet laten even de Google ranking erbij te tonen. Ik weet dat Google mij daar plaatst omdat ik ook echt die reisleider ben die mensen heel graag Parijs wil laten zien. En al heel lang. En ook omdat ik online graag vertel over uitstapjes in de lichtstad voor groepen zoals een bedrijf.
Het is (voor mij) geweldig dat zelfs een bedrijf als KLM dat (h)erkent en (bescheiden) jarenlang heeft geadverteerd op deze website.

Veel leesplezier gewenst met de SEO copywriting tips op basis van ervaring, succes en intuïtie.

Lex
+31655337726 | lexperiences@lexandthecity.nl | Lexposure service: SEO coaching voor freelancers en startende ondernemers.

 

 


Dan nu de blog over SEO copywriting: marketing content tips die ik in de loop van de tijd heb gedeeld met mijn LinkedIn netwerk.

Zorg dat de mensen die jij kunt helpen met jouw unieke kwaliteiten naar JOU toekomen.

Je expertise delen buiten je eigen website levert meer op dan je denkt | Off page SEO | Link Earning

Zoektermen-onderzoek in 12,5 stappen | Zorg dat de zoekrobot bij de les blijft. | Blogpost van Lexposure

Hoe bouw je de content op je website op? Denk aan de emo van je bezoeker.

SEO voor ondernemers die nieuwe dingen doen.

Hoog bij Google: de vergelijking tussen optimalisatie en adverteren | SEO advies van “Lexposure”

No cure no pay SEO is wellicht geen goed plan.

Ga meteen online; bouw je content geleidelijk op. | SEO advies van “Lexposure”.

Het verband tussen intuïtie en SEO copywriting

Kan je nieuwe website van je nieuwe bedrijf snel worden gevonden bij zoekmachines?

 

SEO advies: begin met de focus op z.g. “longtails”.

Verander de content van je pagina’s | Steeds weer | SEO tip

 

Lex and the City uit Amsterdam met haar merk Lexposure met tips over SEO copywriting.

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)
WhatsApp Lex
x
Call Lex
Mobiele versie afsluiten