Het is nodig aan het begin van het ondernemerschap meteen content beschikbaar te hebben.
Maar direct een eigen website kan soms nog even wachten.
Echter: de (aankomende) ondernemer wil vast WEL graag delen welke toegevoegde waarde hij of zij gaat bieden vanaf de eerste fase.
Bijvoorbeeld het publiceren van de elevator pitch. Of de Pecha Kucha.
Het is fijn voor de ondernemer zelf en voor zijn of haar “publiek” op het internet z.g. statische info direct beschikbaar te hebben.
Dat is informatie die direct is te zien door op een link te drukken. Nu wordt in de opstartfase vooral dynamische informatie gedeeld: posts op social media, E-mails, pitches uit offertes en chats.
Dat kan zo blijven, maar de (toekomstige) ondernemer kan die informatie op die manier ook vanaf de start centraal ter beschikking stellen.
Dat kan via een Linkedin company page zijn.
Voordelen top-3 van één weblink met statische content van het begin:
1. Doel en publieksgroepen hebben zowel via desktop als via mobiel direct toegang tot info over het (toekomstige) bedrijf;
2. De mensen die het lezen geven nuttige feedback.
3. Bij het bouwen van een echte website is de opgebouwde content direct beschikbaar.
Die manier van werken vereist enige kennis.
En een wat andere manier van het omgaan met content.
Daar kan ik bij helpen. In de vorm van een SEO copywriting workshop en ook individueel; 1 op 1.
Ook dit bericht is een voorbeeld van het uiteindelijk omzetten van dynamische content naar statische content voor desktop & mobiel.
De content is nu dynamisch omdat het direct bedoeld is als offerte . Daarom is het ook afgeschermd. Maar in een latere fase kan (en zal) de kern van de boodschap worden omgezet in een blog van Lexposure. (nu dus)
Die wellicht ook goed vindbaar is en mensen enthousiasmeert mij als content specialist in te huren.
Het omzetten van wervende content uit offertes naar webcontent is dan ook één van de tips die ik ondernemers geef.
Kosten Lexposure.
kosten van SEO copywriting.
Dit kan worden afgestemd op jullie eigen budget.