De mooie voorbeelden van droomconversie die ik meemaak | Lexposure voor de Lexperiences

Dit is de link naar mijn pagina over mijn rol als sportieve gids in Amsterdam voor Franstaligen.

 


Gevoelde passie kan ook conversie veroorzaken. (Ondanks de chaos.)

URL Parijs toerisme te koop rondvaarten seine boottocht parijs

Met roots als reisorganisator, reisleider en gids in Parijs is Lex nu vooral Franstalige gids in Amsterdam.

Kan een goede conversie terwijl je bedrijf indruist tegen de bestaande online marketing wetten?
Lees verder…

Een klant van een groot autobedrijf kwam mij opzoeken in Parijs in verband met een bedrijfsuitje voor heel veel mensen van het bedrijf. (In de tijd dat ik daar nog woonde.)

Hij gaat tegenover me zitten in een brasserie nabij de Place de Chatelet, kijkt me aan en zegt:
“Lex, ik heb op allerlei zoektermen zittehn Googlelen aangaande onze bedrijfsuitstap. En ik werd er gek van, maar ik kwam je bij elke zoekopdracht tegen.
Toen MOEST ik je wel bellen. (En nu zit ik hier na 400 km gereden te hebben.”)

Een andere case met Lexposure:
Een directiesecreatesse van een bedrijf bekent ze dat ze mijn website “niet om door te komen vond”.
Maar overal was voelbaar plezier en je kon eruit opmaken dat je heel veel bedrijven hebt geholpen met uitjes en groepsevents in de stad”.
Ondanks de onduidelijkheid was het voor mij duidelijk: “bellen die gast”.
We spraken af dat ik een bak koffie kwam doen en uiteindelijk is het bedrijf met Lex and the City in Parijs geweest.

Meer cases en vooral reviews over de stadstours en uitjes van bedrijven, overheidsorganisaties en andere privé groepen.

  

 

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)

Comments are closed.