De Unique Selling Points (USP’s) van Lex and the City | de verhalenverteller in toerisme

Wat onderscheidt Lex and the City als het gaat om offline en online verhalen vertellen? Offline op straat in Amsterdam Oost en online voor bedrijven in toerisme, horeca, events en MICE.

Een USP top-10:

  1. Verhalenverteller Lex and the City schrijft voor Franse toeritische bedrijven en doet SEO voor ze.Sterk in 4 talen (ook in het Frans, vanwege +20 jaar werken in Frankrijk en werken met Fransen.)
  2. 25 jaar ervaring in toerisme, recreatie, groepsuitjes en groepsplezier
  3. Associatief; een belangrijke eigenschap voor SEO copywriting in toerisme.
  4. Out-of-the-box gids; want het is een uitje en het mag wat anders dan anders, toch?
  5. Grote kennis over routes en navigatie en dat met zowel fiets, skate, step als te voet.
  6. Het meeste markante gebouw in Amsterdam-Oost is Molen de Gooyer. Hier is ook Brouwerij 't Ij gevestigd. Hier kun je via Lex and the City een proeverij volgen.

    DE molen binnen de stadsring van Amsterdam; Molen de Gooyer. Met Brouwerij ’t IJ. In Oost dus ook. :)

    Lokaal (Lex and the City gaat mee in de huidige flow van Amsterdam-Oost en is er ook gevestigd.)

  7. Een goede verteller, een verleider ook.
  8. Intuïtieve stijl
  9. Onverwachte (en ook hartelijke) aanpak t.o.v. alles en iedereen
  10. Alive & kicking: enthousiast, sportief en creatief

 

Een gesprek met Lex: vraag het zo aan. 

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)