Waarom Lex van Buuren een goede SEO copywriter voor jullie organisatie kan zijn.

Gezellige locaties voor grote groepen in Parijs

  • Lex heeft +25 jaar ervaring in de internationale toeristische branche, gecombineerd met een passie voor verhalen schrijven en detailkennis over SEO copywriting. Dit maakt hem de man om internationale toeristische organisaties te helpen bij de verbetering van hun exposure in Nederland. 
  • Voor het oh zo belangrijke zoekwoorden onderzoek gebruik ik een zelf gecreëerde top-12 zoektermen methode. Dat ik bijzonder associatief ben, helpt mij enorm bij dit onderdeel van SEO tekstschrijven. Het maakt het tevens leuk. :)

 


  • Voor een verkoper van Heelys in Amsterdam heb ik in januari 2016 zijn vijf belangrijkste lokale zoektermen binnen 6 weken van buiten de top-10 op nummer 1 gebracht. Door als SEO copywriter een goede landingspagina te schrijven.

  • Ik ben gecertificeerd door Google.

  • Toen E-mail marketing opkwam, eind jaren ’90, heb ik dit meteen opgepikt. Gedurende een periode van 10 jaar heb ik elke maand een nieuwsbrief verzonden aan duizenden inline skaters.

Lex and the City organiseert groepsuitjes en bedrijfsevents in Parijs sinds 1998

leX factor Linkedin Company page in English: press the picture.

  • Vroeger netwerkte ik met journalisten om de trips onder de aandacht te krijgen in de pers. Met Skate-A-Round (en Lex and the City) heb ik in bijvoorbeeld De Telegraaf, de Volkskrant en de Washington Post gestaan. (En dat waren geen kleine artikeltjes. kijk maar.) Dat doe ik nu, indien gewenst met eigen unieke content, voor anderen. :)
  • Reeds 18,5 jaar online met eigen website(s). Op het hoogtepunt van Skate-A-Round had de website zeer veel backlinks.
  • In de tijd dat ik met Skate-A-Round skate trips naar 10 verschillende bestemmingen organiseerde, schreef ik personal development blogs voor het landelijke inline skate magazine.
  • homepix-paginas-skate-3Op LinkedIn staan inmiddels 5 recommendations van klanten over mijn SEO coaching & content.
  • Ik ben nu redacteur van diverse Facebook pagina’s.
  • Ik ben associatief. Mijn fantasie is goed ontwikkeld; mede omdat ik dagelijks mediteer en skate. Dat maakt me ook out of the box. Dat helpt om een goede storyteller te zijn. Voorbeeld story.
  • Ik ben goed in netwerken. Dat helpt bij het verkrijgen van off page content. (linkearning op websites met autoriteit door het schrijven van waardevolle artikels voor die partijen.) Ik heb ook een groot (internationaal) netwerk. Ook in Amsterdam begeef ik mij in diverse internationale kringen, zoals Meetup, Internations, Meet Berlage. (Zelfs met de koning heb ik koffie gedronken; zie de foto; jan2018.) Mijn uitgebreide netwerk komt ook tot uiting in een grote online contactenkring.

  •  
  • Veel BLOG ervaring; er gaat ook geen dag voorbij dat mijn website niet verandert. (Wat overigens helpt bij de vindbaarheid; maar dat terzijde.)

  • Psychologische kennis, inzicht in hoe het brein werkt (BLOG). Hoe een mens beslissingen neemt; dat helpt enorm bij SEO marketing.

  • Ik houd mij bezig met de regels van zakelijk verleiden. (Dat is wat een SEO tekstschrijver ook doet op het web.)

 

Contact over het verbeteren van jullie content op- en buiten- jullie website & rankings

SEO copywriting in toerisme en MICE
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom "Lexposure" voor content? ->
Het resultaat van Lexposure ->
Lexposure werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van Lexposure ->
Kosten van SEO copywriting ->
Aanvullende online marketing diensten -->
Maak goedkoop kennis met Lexposure
SEO copywriting voor Amsterdamse bedrijven in toerisme en horeca


Waarom doe ik aan SEO copywriting?

Zonder het te weten ben ik vanaf mijn studie klaargestoomd om mijn huidige passie in de praktijk te brengen.

Redacteur tijdens mijn HBO-studie, meteen mee gesurft op de golf van e-mail marketing eind jaren negentig, en journalisten “verleiden” met content die bruikbaar was voor publicatie. En maar schrijven op mijn eigen website; vanaf 1998 al.
Op Hyves leefde ik me heerlijk uit en de social media hype die daarna volgde, voelde als een maatpak.

Voor mijn Parijse bedrijfsevents verwerf ik al jaren klanten met SEO copywriting. (Ik denk dat ca. 80% van deze zakelijke klanten via SEO is binnengekomen.) Ik schrijf wat af op een dag, en dat afwisselend in het Frans, Engels, Duits en natuurlijk ook in het Nederlands.

Door mijn associatieve brein kan ik snel verbanden leggen en schrijf ik creatief, met plezier en snel.

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)