SEO copywriter Lex van Buuren | Sterke content marketeer in MICE, toerisme en events


Kernactiviteit van De leX factor: krachtige toeristische & MICE content voor goede rankings voor de reisbranche

Monday Mornin Flow Amsterdam 11-11-13

Ik maak ook graag foto’s; zoals deze in Mokum. Ook dat is contentmarketing voor SEO.

Voordat ik vertel wat ik doe en hoe, eerst 1 zin waarom ik SEO Copywriter in toerisme & MICE ben. 
Er is veel behoefte aan, ik vind het leuk te schrijven, en dan met name over Franse toeristische gebieden en organisaties en ik kan het goed.
:)

Rijke content in toerisme en recreatie

Ik focus als internetmarketeer op rijke content, bijvoorbeeld in de vorm van effectieve productpagina’s over toeristische bestemmingen, storytelling over meeting & incentives (MICE), social media marketing over events, blogs over congressen en vlogs over campings (video). In 4 talen.
Zowel op de website zelf, als op externe blogs en in persberichten.
De leX factor speelt voor haar klanten de rol van verleider; zowel de lezer als de zoekrobot. ;)

Zoekwoordenonderzoek bij bijv. Meetings, Incentives en Congressen (MICE)

Ik begin met zoekwoorden onderzoek; dat is de basis voor content-succes. Met de nieuwste SEO keyword software achter de hand, om tijdens het proces van content-creatie on track te blijven.
De toeristische en MICE bestemming waar ik de meeste ervaring mee heb is Frankrijk.

SEO copywriter Lex van Buuren is in het bezit van het certificaat online marketing van Google

Certificaat online marketing van SEO copywriter Lex van Buuren

Autoriteit opbouwen voor bedrijven in de reisbranche bij toeristen (ook de zakelijke) 

Mijn netwerk kwaliteiten gebruik ik voor succesvolle link earning.
Dus ik verwerf links op andere, relevante websites, naar jullie website toe. Door die sites artikels aan te leveren; dat is de 2018 offpage aanpak! :)
Want autoriteit, en daarmee goede rankings op het web verkrijg je voor een groot deel buiten je eigen website.

Intuïtieve stijl die zorgt voor goed strategische inzicht en informele sfeer.

Door mijn persoonlijke en out of the box stijl ken ik veel mensen. Dat helpt bij off page SEO en dat maakt de omgang met klanten ook informeel. Ja, SEO copywriting is mensenwerk.
En het zorgt ook voor een helicoper view die volgens mij minstens zo belangrijk is als de SEO analyse programma’s. 


Als je als internationaal toeristische bedrijf goed wilt worden gevonmden kies je voor de leX factor

Nummer 1 binnen het niche segment dat de leX factor bedient.

Geen foutje trucjes

Deze SEO 2.0 aanpak wordt holistisch genoemd, en is zoals Google het ook wil in 2016. (geen foute trucjes dus; dat is ouderwets en onverstandig.)
Mijn +20 jaar marketing ervaring zet ik bovendien in om advies te geven over de online marketing in toerisme en MICE (Meetings, incentives en congressen). Dus voor bedrijven en organisaties in de reisbranche.

 

SEO content marketeer Lex van Buuren op de foto met Yvonne van Gennip, op de schaatsbaan in Haarlem

In mijn Skate-A-Round tijd met Yvonne van Gennip; hier op de schaatsbaan in Haarlem

Resultaat van the SEO copywriting leX factor voor de internationale reisbranche

Een website voor een internationaal bedrijf binnen de reisbranche die aantrekkelijker is en beter wordt gevonden door voor jullie waardevolle mensen.
Content is king. –> Lees hier waarom van de expert in Nederland;  

Aanvraag van een offline gesprek of online chat over contentmarketing in toerisme met De leX factor 

Of bel/app 0655337726.

The leX Factor in English; SEO copywriting for touristic companies

SEO copywriting voor Amsterdamse bedrijven in toerisme en horeca
Focus op content die scoort bij Google EN bij de lezer ->
Waarom De leX factor voor content? ->
Het resultaat van De leX factor ->
De leX factor werkwijze (5 stappen) ->
Specialiteiten van De leX factor ->
Kosten van SEO copywriting ->
Aanvullende online marketing diensten -->
Maak goedkoop kennis met De leXfactor

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)