De reisbranche vertellen over SEO copywriting voor hun bedrijf | Op de Vakantiebeurs

januari 4, 2018  |  SEO copwriting  |  Share

SEO copywriting is het verder verbeteren en effectueren van de content van een bedrijf op haar website en daarbuiten.
De teksten, maar ook foto’s, vlogs e.d. op de website zelf worden on page content genoemd.
Om de autoriteit te verhogen werkt de SEO copywriter ook aan de z.g. off page content van de website van de reisorganisatie. Denk aan een blog over een reis of bestemming op de site van een krant. (Natuurlijk met hyperlink naar de website van de touroperator.) 

Ik, Lex, vertel je graag meer over contentmarketing in toerisme op de vakdag van de Vakantiebeurs. :)
Onder deze 2 foto’s kun je een afspraak maken met mij op de beursvloer.

SEO Copywriter Lex van Buuren pitcht op de Vakantiebeurs

Pitchen op de Vakbeurs van de Vakantiebeurs met “De leX factor”. Daarna borrelen, zoals hier in 2009 met Annemarie Koelemeijer, Projectleider plattelandsontwikkeling.

 


Op de vakbeurs kon je zelfs steppen - SEO copywriter Lex van Buuren deed dat.

Op de vakbeurs gaat pitchen over SEO copywriting hand in hand met lol maken. Ook gewoon even ontspannen tussen de gesprekken door. Natuurlijk maak ik ook het liefste content over voor mij leuke onderwerpen. (Zoals steppen ja)


 

Aanvraag van een SEO Copywriting gesprek op de Vakdag van de Vakantiebeurs of een online gesprek (Skype call) met De leX factor

Opmerkingen | Comments (We do not receive a notification by the way.)

Comments are closed.